Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Önskar min kunde vara sån.Min tandis är jättesnäll och pedagogisk. Om jag bara slutar dra ut så på besöken kommer det inte ens vara dyrt.
Önskar min kunde vara sån.
Jag får ringa och säga att idag behöver jag dra en tand.
Punkt slut.
Eller idag ska jag laga en tand punkt.
Ska bli skönt den dagen jag kan fixa alla tänder ordentligt.
Har en trasig tand som måste ut nu, den går inte att laga, men drar mig för det.
Hatar att ha ont haha
Kanske för att det är ovant, att du anstränger muskler/andra muskler på ett annat sätt? Fortsätt gå du, men se till att du har bra skor, bra underlag och att du stretchar ordentligt efteråt.Jag får ont när jag promenerar så det blir inte så långa promenader längre.
Vad är det du måste förändra?Måste förändra mig, annars kommer jag leva olycklig resten av livet Men det är svårt
Tror jag är lite för självcentreradVad är det du måste förändra?
Hurdå?Tror jag är lite för självcentrerad
I dag gjorde det inte så ont.Kanske för att det är ovant, att du anstränger muskler/andra muskler på ett annat sätt? Fortsätt gå du, men se till att du har bra skor, bra underlag och att du stretchar ordentligt efteråt.
TROR att om jag förändrar mitt sätt att tänka, så blir jag lättare att umgås medHurdå?
Ok. KramTROR att om jag förändrar mitt sätt att tänka, så blir jag lättare att umgås med
Grattis!Fick nyss en trofé här på buke om att jag varit medlem, med detta konto, i 11 år