Tråd för värdelöst vetande - Del 36

Min tandis är jättesnäll och pedagogisk. Om jag bara slutar dra ut så på besöken kommer det inte ens vara dyrt.
Önskar min kunde vara sån.
Jag får ringa och säga att idag behöver jag dra en tand.
Punkt slut.
Eller idag ska jag laga en tand punkt.
Ska bli skönt den dagen jag kan fixa alla tänder ordentligt.
Har en trasig tand som måste ut nu, den går inte att laga, men drar mig för det.
Hatar att ha ont haha

Önskar min kunde vara sån.
Jag får ringa och säga att idag behöver jag dra en tand.
Punkt slut.
Eller idag ska jag laga en tand punkt.
Ska bli skönt den dagen jag kan fixa alla tänder ordentligt.
Har en trasig tand som måste ut nu, den går inte att laga, men drar mig för det.
Hatar att ha ont haha

Jag började hos henne innan min skuldsanering. Bad om offert från flera och hon svarade snabbast och trevligast. Får faktura nu om jag behöver och alla behandlingar diskuteras innan.

Typ snart dags att ta farväl av en sjukt rolig BodyJam-release. Nästa ser så dötråkig ut att jag inte ens vet om det är värt att ge den en chans... :yuck:
Han har verkligen kört "varannan" release nu...

Jag får ont när jag promenerar :( så det blir inte så långa promenader längre. :(
Kanske för att det är ovant, att du anstränger muskler/andra muskler på ett annat sätt? Fortsätt gå du, men se till att du har bra skor, bra underlag och att du stretchar ordentligt efteråt.

VV:
Den när en passkamrat säger "vi ses på torsdag!" och jag ba "eh...näe...det tror jag inte..." när instruktören stod en meter bort... hon ba; VA??? VARFÖR INTE??

Sen försökte hon prata med mig men jag var så knäckt så det gick inte. "Du får skriva sen om du vill, det kanske går lättare?"
Så jag skrev. Men sa inte som det var. Inte den sanna sanningen. Den modifierade sanningen, den fick hon.

Tabata kl 11...jag kom hem för typ 10 min sen :D :rofl:
(Det gick dessutom betydligt bättre än jag trodde på passet, och burpeesarna som jag var orolig för var nästan de som gick bäst :D )

Snart dags att gå upp igen för lite Sh´Bam :D

Så jävla trött på värkande fot. Var hos ny ortopedinjengör som gjorde om inlägg som en annan hade gjort. Men det var egentligen inga stora grejer.
Frakturen är läkt men foten värker. Kan magnetröntgen visa ngt? Eller får jag leva med att foten gör ont?

Testade nya jamen i lördags (trots allt...) så jag kanske inte slutar ändå (trots allt...) men detta var på ett annat gym, fick vara med, efter passet, när hon övade...hängde med i början i alla fall :D
Sen vet jag att en av instruktörerna, vars pass är ungefär anledningen till att jag funderar/t på att sluta, går på julledigt...så jag kanske skulle passa på ändå? :sneaky:
Jag får dessutom vara med på jamen så mycket jag vill på andra gymmet :D

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 483
Senast: netia
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
226
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 250
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar