Jag tror det är nån gen från innan vi blev homo sapiens som gör att kroppen lagrar energi (fett) inför sämre tider.Jag förstår inte hur jag är skapt. Som äter upp mig som en björn som ska ha vintervila typ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är nån gen från innan vi blev homo sapiens som gör att kroppen lagrar energi (fett) inför sämre tider.Jag förstår inte hur jag är skapt. Som äter upp mig som en björn som ska ha vintervila typ!
Det kommer du visst det.Jag kommer aldrig kunna gå på pass igen
Nej. Kanske klarar jag "gympa" när jag är igång igen. (läkarens ord) och inom några månader funkar nog vanliga promenader igen. Jag som GÅR överallt och tränat VARJE dagDet kommer du visst det.
Man vet ALDRIG. Var det inte så att du inte skulle överleva efter födseln heller?Nej. Kanske klarar jag "gympa" när jag är igång igen. (läkarens ord) och inom några månader funkar nog vanliga promenader igen. Jag som GÅR överallt och tränat VARJE dag
Passen jag gått på hittills (dans, grit, pump o.s.v) blir aldrig aktuella igen
Jag är tjock!
Jag också.
Och många gör knappt det säger pappa.Ni skulle se tallriken med glass jag har framför mig
Och det är efterrätten efter en stor porton räkpasta
Men man lever bara en gång, eller nåt sånt.
Jag förstår att du menar väl, men just nu hjälper det inte.Man vet ALDRIG. Var det inte så att du inte skulle överleva efter födseln heller?
Grejen är väl att man oftast tänker att man "ska bli" lycklig, i stället för att försöka vara lycklig i nuet. Vet inte om det är så för dig. Är väl Dalai Lama som sagt ungefär att strävan efter lycka leder till det motsatta.Varför blir jag aldrig lycklig?
Jag har kollat lite bland mina kläder och typ 80% är fel storlek så de ligger oanvända. Får kanske testa lägga ut några plagg på tradera.