Det är faktiskt rätt drygt när någon man trodde var en riktig vän tar bort en från fb utan vidare och sen inte svarar på varför.
Så mycket var det värt liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är faktiskt rätt drygt när någon man trodde var en riktig vän tar bort en från fb utan vidare och sen inte svarar på varför.
Håller med!!Det är faktiskt rätt drygt när någon man trodde var en riktig vän tar bort en från fb utan vidare och sen inte svarar på varför.
Kan man göra annat... Men kanske är det som man säger ibland "i nöden prövas vännen"?Håller med!!
Kan man göra annat... Men kanske är det som man säger ibland "i nöden prövas vännen"?
Typ som att en del vänner visar sin rätta sida och/eller bara försvinner när något händer, som nu, eller när mamma gick bort?
Fast nu vet jag ju att den du syftar på tog bort dig pga. Hon blev förbaskat sårad av det du skrev.Kan man göra annat... Men kanske är det som man säger ibland "i nöden prövas vännen"?
Typ som att en del vänner visar sin rätta sida och/eller bara försvinner när något händer, som nu, eller när mamma gick bort?
Jasså, det vet du...? Då vet du mer än jag!this HTML class. Value is Du skulle ju kunna t
Fast nu vet jag ju att den du syftar på tog bort dig pga. Hon blev förbaskat sårad av det du skrev.
Sedan blocka du en annan vän när hon hade en svår situation i livet. Så lägg av. Du är inte ett skit bättre vän själv.
Sluta förneka vad du gör. Stå för det i stället. Klart du inte vill diskutera dina fel. Det gör du aldrig. Du gör ju inga fel. Tror du.Jasså, det vet du...? Då vet du mer än jag!
Jag kan i alla fall stå för det.
Vem skulle jag ha blockat menar du? Jag blockar inga vänner.
Eller förresten, never mind. Inget att diskutera.
Sluta förneka vad du gör. Stå för det i stället. Klart du inte vill diskutera dina fel. Det gör du aldrig. Du gör ju inga fel. Tror du.
Varför ska jag skicka PM om du inte vill diskutera. Ja!! Jag vet mer än dig tydligen. Lever du i förnekelse kanske?? Vad skulle du försvara dig emot menar du? Du påstår ju att du inte har gjort något fel. Hackar inte på dig. Men sluta ljuga. Men självklart kan jag skicka iväg ett PM till dig på facebook om du vill det.Jag behöver varken förneka, förklara eller försvara mig.
Men du verkar ju veta betydligt mer än vad jag gör??
Vad skulle jag få ut av att diskutera mina fel menar du? Och med vem? Vill du diskutera med mig så får du mer än gärna skicka pm.
Jag känner dock inget som helst behov av att diskutera med dig.
Och tänker inte göra det heller, men du är som sagt välkommen att skicka pm om du vill lätta på hjärtat.
Du kan väl skicka pm här lika gärna för jag är uppriktigt nyfiken på vad du VET.Varför ska jag skicka PM om du inte vill diskutera. Ja!! Jag vet mer än dig tydligen. Lever du i förnekelse kanske?? Vad skulle du försvara dig emot menar du? Du påstår ju att du inte har gjort något fel. Hackar inte på dig. Men sluta ljuga. Men självklart kan jag skicka iväg ett PM till dig på facebook om du vill det.
Nä, fattar mig inte på det här, och är sällan här. Kollar då och då VV tråden och farmen tråden bara..Du kan väl skicka pm här lika gärna för jag är uppriktigt nyfiken på vad du VET.
Kom inte och säg att du inte vet hur man skickar pm på buke...?Nä, fattar mig inte på det här, och är sällan här. Kollar då och då VV tråden och farmen tråden bara..
Jo jag vet. Men ingen idé då jag sällan är här och dessutom har messenger. Då ser jag ju direkt ditt meddelande. Finns absolut ingen anledning att skicka här då då jag finns på messenger liksom.Kom inte och säg att du inte vet hur man skickar pm på buke...?
För min del kvittar det naturligtvis.
Hahahaha... Du verkar ju vara här lika mycket? Eller vad är så viktigt att du måste se ett eventuellt svar direkt?Jo jag vet. Men ingen idé då jag sällan är här och dessutom har messenger. Då ser jag ju direkt ditt meddelande. Finns absolut ingen anledning att skicka här då då jag finns på messenger liksom.