Tråd för värdelöst vetande - Del 36

Putsade fönstret igår, var ju plusgrader så fick passa på. I dag har jag slängt bort en massa pennor som torkat. Hade tre fulla pennburkar, nu har jag en halvfull. Hade visst glömt bort de där.

Just nu kokar jag pasta, det blir sojakorv till det. Köpte broccoli igår men den borde klara sig till si morgon, ska koka den då och äta salladsost i olja till. MMMM!!! Länge sen sist. :d

Träffade ju @åke och @Sonic76 en stund idag ju! Tråkigt att det blåste som fan och åke behagar på mitt ute i skogen så man inte vågade stanna allt för länge för att låta några träd för mycket ramla så man inte kom hem! Förhoppningsvis blir det en längre stund nästa gång! :)

Det är faktiskt rätt drygt när någon man trodde var en riktig vän tar bort en från fb utan vidare och sen inte svarar på varför.
Så mycket var det värt liksom.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 132
Senast: netia
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 250
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar