GotAsecret
Trådstartare
Jättekramar! Du vet vart jag finnsDet är så tomt..Jag känner mig ensam...halv....älskade fina schäfertanten... vad jag saknar henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättekramar! Du vet vart jag finnsDet är så tomt..Jag känner mig ensam...halv....älskade fina schäfertanten... vad jag saknar henne
Jättekramar! Du vet vart jag finns
Inte underligt, man lever ju tätt intill varann under en lång tid och helt plötsligt tar sagan slut tvärt. Så förbannat orättvist.Det är så tomt..Jag känner mig ensam...halv....älskade fina schäfertanten... vad jag saknar henne
Ge dem till ett asylboende!Undrar fortfarande vad jag ska göra med 40 kartonger "skumraketer" som är avlånga kokosbollar som "flöt in med tidvattnet" igår. Det är 6 i varje kartong så ska jag äta upp alla själv så,,,,,,,,,nää jag tänker inte ens tanken. Kartongerna med chokladbollar kommer att gå åt nästa helg när kompisen flyttar men resten,,,,,,,,,,
Är det inte problem med gelatinet då? Eller jag vet inte, kanske inte är så, tänkte mest om de inte äter "grisprodukter". Men det vore ju att dra alla över en kam med fördomar...förstås.Ge dem till ett asylboende!
Är det inte problem med gelatinet då? Eller jag vet inte, kanske inte är så, tänkte mest om de inte äter "grisprodukter". Men det vore ju att dra alla över en kam med fördomar...förstås.
Ja, även om det inte är helt lättMan kan ju alltid säga att produkterna innehåller gelatin från gris. Kan ju finnas de som inte undviker gris/inte är muslimer
Ja, även om det inte är helt lätt
Oavsett tycker jag att det är en strålande bra idé!
Det är uppenbarligen inte helt lätt heller, då hade inte vi allergiker haft såna problem...Varför skulle det inte vara lätt? Det är ju lika lätt som att säga/skriva att produkten innehåller tomat, nötter, soja o.s.v.?