Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Negerboll och vitlök är ju verkligen jämförbara uttryck. Verkligen.

Jag _orkar_ inte ta sådana diskussioner före kl 04 på morgonen.

Men jag orkar snart inte komma i god tid till jobbet längre. :crazy:

Kontaktat vården för utredning av skadan i ryggen efter jag ramlade av ungponnyn för ett år sen som smärtar fortfarande. :up:
Det var ett ganska intressant samtal att svara på varför man hoppar upp igen efteråt och rider klart och inte springer det första man gör till läkare utan står ut och tänker det ska gå över, typ ett år eller så :angel:, jag är visst en typisk hästmänniska :D
Bett om några tider hos min kurator igen så jag kan hitta lite ordning i allt kaos. Jag hoppas hon kan hjälpa mig.
Huvudet mår för tillfället lite bättre,kanske kan bero på Skatteåterbäringen (lättad) :love:

Går låååångsamt men i dag går jag lite bättre. Huvudet haltar en del också.
Ska äta kvarg med nötchokladsmak snart. Mår fortfarande illa. Kaffe blev det inget i går.

Ikväll hejar jag helhjärtat på HV71 och äntligen är det ett nytt avsnitt av Berg och Meltzer.
Man får försöka var tacksam gör det lilla.

Ur en gruppbeskrivning på facebook:

"En grupp för alla som gått med i en grupp där en massa medlemmar inte tycker som dem, och därför vill gå ur men inte kan göra det tyst, utan måste starta en tråd om det och kalla andra för okänsliga och elaka eller berätta för dem att de bryter mot gruppens regler."

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 074
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar