Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag blev jag hemma från jobbet. Fick migränanfall inatt med domningar och synbortfall, lade mig igen och tog tablett och tänkte jag ska minsann till jobbet. Men så låg jag där och tänkte för vems skull tvingar jag mig för att gå dit och sedan vara helt slut efter en dag med fullt ös och ljud som för det mesta alltid resulterar i ännu ett migränanfall för jag inte tog det lugnt direkt.
Klokt.

TÄNK om det vore lika enkelt att städa som att stöka till...vad enkelt det skulle vara! :mad:
Hade hörlurar med musik i när jag diskade i alla fall...sjöng med för full hals och tycker INTE synd om mina tråkiga grannar ...
"rollin´ rollin´rollin´on the riveeeeer..." :rofl:

När en chef(en springvikariechef) ringer och undrar om man har lust att avbryta sjukskrivningen och jobba då blir man paff....

Idag blev jag hemma från jobbet. Fick migränanfall inatt med domningar och synbortfall, lade mig igen och tog tablett och tänkte jag ska minsann till jobbet. Men så låg jag där och tänkte för vems skull tvingar jag mig för att gå dit och sedan vara helt slut efter en dag med fullt ös och ljud som för det mesta alltid resulterar i ännu ett migränanfall för jag inte tog det lugnt direkt.
Stor kram! Jag hoppas du hittar ett lugnare jobb du trivs bättre på snart. Du gör helt rätt, ingen tackar dig för att du kör slut på dig. Migrän är avskyvärt! Hoppas du mår bättre snart!

Jag behöver äventyr, nytt jobb och glädje i mitt liv!

En försynt fråga... är du trött på din man? Har ni utvecklats åt olika håll?

Jag vet att jag funkar så, är jag trött på honom så är inget kul nånstans. Och är jag inte trött på honom så är allt bara tiptop.

"Honom" behöver inte nödvändigtvis vara samma människa...

En försynt fråga... är du trött på din man? Har ni utvecklats åt olika håll?

Jag vet att jag funkar så, är jag trött på honom så är inget kul nånstans. Och är jag inte trött på honom så är allt bara tiptop.

"Honom" behöver inte nödvändigtvis vara samma människa...

Nä, det är jobbet som är boven i dramat här. Tjafs mellan kollegor, sjuka kollegor och inga vikarier, det påverkas på avdelningarna när det är vikarier osv...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 943
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 080
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj