Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dras sjukskrivning i mars på april månads lön? (Månadslön)
Jag sjukskrev mig 10.e och har tillsvidare där man skriver eftersom jag fortfarande är sjuk. Kan ngt dras den här månaden?Borde det ju göra. Är ju ett bryt i månaden 16-18 nåt?
Tur det ändå. Även om det inte är bra naturligtvis.
Men du, hur var det nu med det där att du skulle öppna ett eget litet konditori med servering?
För finare konditori har jag inte sett tidigare, där kommer du lyckas bra
Remember?
Ok då har jag dummat mig för jag gick och skrev in i dag. Eftersom jag inte vet hur länge jag är "sjuk" så skrev jag tillsvidare. Det kan bli till 27.e men även in i april. Trodde inte dom delade utan drog allt på en gång.@MarieJ om vi är sjuka innan lönebrytet (runt den 16 till 19e för oss) dras det innevarande månad, efter lönebryt dras det kommande månad.
Ok. Jag brukar inte ställa till det så jag hoppas inte att jag gör det nu heller. Men jag vill veta hur det funkar. Inte på måndag utan nu. * kontrollfreak*@MarieJ jag vet inte hur det är vid längre tids frånvaro, jag har bara haft strödagar. Kanske är annorlunda när man är sjukskriven som du är
Ok hoppas, hatar att ställa till saker.@MarieJ du har nog inte ställt till det skulle vår sjukfrånvaro läggas in efter lönebryt skulle det ju dras månaden efter oavsett när vi var sjuka nu läggs den in när vi är sjuka/efter vi kommit tillbaka.
Apropå Beck, kommer det vara värt att fortsätta med det när Mikael P slutar? Det känns som att det är HAN som gör filmerna liksom...Frukost intagen. Nu nyaste Beck.
Vad föreställer den där sista?
I mina ögon ser det ut som en medalj tror jag :medal: