Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Städat, tvättat och duschat
Sitter nu och drömmer om badrumsrenovering. Mörkt typ grått golv skulle vara snyggt mot ljusa väggar va? Eller ännu snyggare natursten på väggarna
@athena_arabians
Ja det blev snyggt Nu vet jag ju inte hur det såg ut innan.
Det gamla badrummet här har nog med haft ett fönster innan det blev ombyggt. Nu finns bara ett litet fönster men går ju ha desto mer belysning.
Vill även ha handdukstork och en torktumlare. Har bara lina att hänga tvätt på i nuläget.
Jag ser ut som en idiot, med två ben lindade från ljumsken till knäna!
Efter uppvisande av vätskande sår (stora som en hand), illrött, varmt och snudd på inflammerat, så kom i fram till att antingen har jag fått reaktion på nya medicinen eller så har nån idiot återigen hällt i sköljmedel i tvättmaskinerna i tvättstugan trots att man inte får. Det är förprogrammerat både tvättmedel och sköljmedel där som är allergivänligt och det är big no no att hälla i annat. Men det skiter vissa i fullständigt!
Det började som små skavsår redan igår och då hade jag nytvättade byxor på mig. Har eskalerat galet mycket sen i morse och det gör ONT.
Har fått order om att inte ha byxor på mig (hmm, undrar vad hästarna skulle tycka om att jag kan gående i kjol halv åtta imorgon vid utsläppet? om inget annat hade jag frusit som f*n) och som sagt tjocka lindor med sårkompresser under (5 st på varje ben ). Är det sämre på måndag ska en läkare titta på det. Va faaaan. För säkerhetsskull ska jag ringa reuma på måndag för kan ju vara medicinen också.
En än till mig tyckte att det såg ut som om jag skitit på mig när jag gick, haha, tack liksom!