Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är vi två!Jag är ensam och behöver sällskap
synd att vi bor så långt ifrån varandra!Då är vi två!
Alla bor så långt bort jämt!synd att vi bor så långt ifrån varandra!
Jag vet, jag jobbar på att bygga upp nåt nytt här nu och att träffa folk via skolan verkar funka, vi är ju djurnördar hela högen Men helgerna är tomma och tråkigaAlla bor så långt bort jämt!
Fast egentligen kvittar det nog för jag ser inte röken av de som bor i närheten heller..-
Jag har lagt intresse på ett hus, nu var detta för dyrt för mig (dom skrev inte ut kostnaden innan). Anses detta sätt normalt att skaffa hyresgäst på?
Från mailet:
Vad härligt att du är intresserad att hyra vårt hus. Många har hört av sig så vi behöver göra på följande sätt:
Åk ut och titta på omgivningen. OBS att nuvarande hyresgäst bor i huset så det funkar inte att knacka på för en egen visning utan var lagom nyfiken när du passerar. Adressen är xxxxxxxxx
Är du sen fortfarande intresserad så hör av dig igen. Vi ska ordna med visning så snart vi kan men det kan dröja någon vecka.
Vi vill ha tre referenser från dig med namn, telefon, mail och adress samt beskrivet vilket förhållande du har till referensen. Dessa kommer vi att kontakta.
Det sista vi gör innan beslut är att vi får träffas igen och detta vill vi göra hemma hos dig.
Inflyttning kan ske 1 juni vilket vi tycker är en bra tidpunkt på året. Sommaren är i antågande och omgivningen visar sig från sin allra bästa sida.
Huset hyrs ut med följande förutsättningar: 8 500 kr i kallhyra/månad. Huset har bergvärme och driftskostnaden i snitt ca 2 000 kr/månad inkl hushålls el och uppvärmning. Därtill kommer tex soptömning, salttabletter mm.
Gården har haft en del hyresgäster genom åren och vi vet att många vill bo just så här på landet. Vi själva är sporadiskt där, mestadels på sommarhalvåret då vi bor på annan ort. Däremot har gården varit i familjens ägo i flera generationer och vi uppskattar verkligen den tid vi tillbringar där.
Återkom till mig om ni har för avsikt att gå vidare i denna process.
Hälsningar,
Jag träffar ju bara passkamrater typ, och det är på gymmet...Jag vet, jag jobbar på att bygga upp nåt nytt här nu och att träffa folk via skolan verkar funka, vi är ju djurnördar hela högen Men helgerna är tomma och tråkiga
Ja det är inte enkelt alla gånger...Jag träffar ju bara passkamrater typ, och det är på gymmet...
Den jag trodde var min "bästa vän"...well...jag kan inte ens kalla henne vän längre. SÅ trist!
Då är vi tre.Då är vi två!
KraaaaaamHatar nästan hela mitt liv och jag vet inte riktigt i vilken ände som jag ska börja förändra det
Var bor du?Jag vet, jag jobbar på att bygga upp nåt nytt här nu och att träffa folk via skolan verkar funka, vi är ju djurnördar hela högen Men helgerna är tomma och tråkiga
Utanför LinköpingVar bor du?
Attans, långt bort från mig.Utanför Linköping
Attans då, var bor du då?Attans, långt bort från mig.