Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag skulle behöva starta en tråd.. men det är lite känsligt ämne för mig..och jag orkar inte skapa en anonym användare. åh..problem :o :D

Jag träffar ju bara passkamrater typ, och det är på gymmet...
Den jag trodde var min "bästa vän"...well...jag kan inte ens kalla henne vän längre. SÅ trist!
Jag måste komma upp till Uppsala, största problemet är boendet och att ta mig till syrrans grav, knata en mil enkel väg känns väl sådär

Men alltså seriöst den reklamen för specsavers... man ger väl inte djur adrenalin vid hjärtstopp?? åtminstone har jag aldrig gett det?

Vv tur att jag har matta runt vardagsrumsbordet och att ljusstaken som terroristen välte ner var i tjockt glas. Hoppas bara att inte grannarna vaknade av det.

Min bonde kom med kött från 1/2 gris så nu är frysen påfylld.

Bläää :cautious: Har märkt tendenser hos mig själv senaste dagarna att jag är på väg tillbaka till att inte vilja äta kött. Det var flera år sen jag var sån sist.

Fast himmelens bra för er :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 943
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 089
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar