Bor på en mindre ort i Skåne Nästan mitt i SkåneAttans då, var bor du då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bor på en mindre ort i Skåne Nästan mitt i SkåneAttans då, var bor du då?
DET tycker jag att du ska göra!@GotAsecret: Du får ju ringa om du vill kanske inte just på sekunden för jag är sååå trött *varför la inte Gunnar till en tröttsmiley* och ska knata till sängs
Kan hända att jag drar till Sthlm någon gång efter påsk (om biljä-ln håller) så skulle kunna titta förbi då.
Jag måste komma upp till Uppsala, största problemet är boendet och att ta mig till syrrans grav, knata en mil enkel väg känns väl sådärJag träffar ju bara passkamrater typ, och det är på gymmet...
Den jag trodde var min "bästa vän"...well...jag kan inte ens kalla henne vän längre. SÅ trist!
Tror jag med tågresan är ju den billigaste delen haha@Sonic76 - bukenätverket runt uppsala är STORT! Det skulle säkert lösa sig
@Sonic76 - bukenätverket runt uppsala är STORT! Det skulle säkert lösa sig
Men nu håller Gunnar seriöst på att driva mig till vansinne här!
Jaa! Du t.ex.! (jag kommer vara alla inblandade bukefalister evigt tacksam för allt runt mamma...tänk att det redan gått ett år, snart! )Som sagt, det finns Bukare överallt som ställer upp
Jaa! Du t.ex.! (jag kommer vara alla inblandade bukefalister evigt tacksam för allt runt mamma...tänk att det redan gått ett år, snart! )
LITE? Katastrofalt skulle jag säga...Världen (Buke) är lite rörig nu, ja
Min bonde kom med kött från 1/2 gris så nu är frysen påfylld.
Hmmm det låter bekant...