Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här snöade det på morgnen, gigantiska flingor O_o Solen tittade fram en stund efter det men nu är det halvmulet igen och någon minusgrad tror jag.

Imorgon ska det tydligen regna större delen av dagen, snabba kast!
Det ska vara så här hela veckan tydligen :( regn och snö omvartannat. I går kväll hade vi sju minus, häromdagen 14 plus i solen :wtf: Aprilväder deluxe !

Det blåser kallt och hårt, snöar och är lite kallt inne så vred upp elementen lite.
Måste fylla en släpkärra tills imorgon men allt blåser ju bort för ***
Plus en lös plåt på taket och jag har ingen stege så den får hålla sig kvar tills jag fixat en

Har beställt boots till hästarna. Enligt tabellen så skulle de passa men jag vete fan hur tillverkaren tänker. Får väl fortsätta sko... :/

Ska snart hem till mamma och hjälpa henne med en ungersk tårta. Ska även göra pizzabullar till mig.

På fredag fyller jag 27 (får mest ångest för ser fortfarande ut som om jag vore 16 typ) och då ska jag bjuda mamma, mormor samt moster (med partner) på vegansk smörgåstårta. På lördag kommer några vänner och då blir det vanlig tårta istället :)

"Vad hade du tänkt tills du fyller *jämnsiffra*? frågade min far idag...det gjorde ont :(
Jag har inga planer, jag har inga vänner att bjuda - och även om jag hade det så känns det bara meningslöst, vem skulle ta sig tid liksom? Vem skulle bry sig tillräckligt?
Vem skulle INTE säga "jag skulle gärna komma om inte..."?
#kännermigensammastivärlden

Kallt både ute och inne idag. Rensat lite i akvariet. Lyckades även hälla vatten på golvet:cautious:
Ska snart ut till stallet. Gå till paddocken och hoppas att det går bättre med hästen än sist då han mest var spänd.

Missade bussen till gymmet så jag gick. Kom fram precis i tid för Cx (som jag var ytterst tveksam till att jag skulle gå på...) och möts av en lapp i receptionen:
"CxWorx inställt idag p.g.a av (!!!!!) sjukdom" ...vänder mig om och möts av instruktören som ska ha passet - och som glatt säger "veeet du vad vi ska göra idag??"
Näe?
- FILMA!
Jag: :eek::eek::eek:
- Ja, alltså, de ska filma MIG och skicka till LesMills så jag får ha kvar min licens, vi måste göra det med jämna mellanrum, men ni ska inte komma med.
Och det är bara de på LM som kommer att se det!
- Inte ut på youtube va...?
- Nej, absolut inte! :)

Och passet gick finfint det med!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 943
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 092
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar