Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Krya på dig @MarieJ

Alltså den här veckan. Jobbar heldagar+ en delad tur i helgen. Hur ska man orka:(

Tröstshoppade en t-shirt jag hittade på Zalando på rea:)

äh man kan äta med sked :)
Om jag kan få till det med buss oca tåg kan jag komma på lördag då?
Måste kanske ha med hund och unge men :)

Tyvärr så fungerar inte hund direkt med katterna :( Redan nekat min ena vän att ta med hennes hundar så känns dumt om någon annan tar med sin. Däremot så hittar du hundvakt så är du och E välkomna :)

Katterna ligger och trycker i ett hörn samt så har Manson redan gett sig på en busig hund. Den enda hunden de gillar(gillade) var ju Duke då han var så gammal och "tråkig".

Jag blir så jävla irriterad rent ut sagt på alla ändringar hit och dit. Det är varken intressant eller roligt längre! Det var bra ju nyss, varför ska man krångla till allt så man får klicka till bedrövelse och inte hittar ett skit :banghead: :mad: *mutter*

Ja ja har fortfarande sovit för lite ! :meh:

Självklart har det gått över till att bli en infektion. Det tänker jag allt fira med att åka till gymmet imorgon o gå på löpbandet. Blev grymt besviken när jag tog min sedvanliga skogsrunda häromdagen :(

Sådär, då har jag gått ur två facebookgrupper idag, bort med allt negativt!!! Inte lägga energi på negativa människor!!!

*försöker peppa mig själv*

:cry:

Vv var glad att grimskaftet till repgrimman är så långt och att jag alltid har hjälm runt hästarna. Troligen var det älg i närheten för Lucy blev knäpp och en annan häst i stallet sprängde sin hage.

Jag är så barnsligt larvigt glad just nu...! :love: (och förbaskat nöjd med mig själv! Mina hemövningar med 5 min Preview gör visst nytta :rofl:)

Älskar doften av ren tvätt :love:

Synd bara att jag bäddat rent i alla sängar utom min... Får bli imorron, orkar inte nu. Sitter mest och väntar på att kissen ska behaga sig till att vilja komma in.

Imorgon avslöjar de vem "A" är i PLL - jag hoppas för fanken att de inte skriver ut det på fb förrän tidigast onsdag så jag hinner se!! :eek: :eek::nailbiting::cautious:

Imorgon avslöjar de vem "A" är i PLL - jag hoppas för fanken att de inte skriver ut det på fb förrän tidigast onsdag så jag hinner se!! :eek: :eek::nailbiting::cautious:

OM du nämner vem "A" är på FB så får du blocka det inlägget för mig. Vill inte se vem A är ännu (även om jag vill). I'll give you smisk om du spoilar ;D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 952
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 092
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar