Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjorde hemmagjorda sushi rullar med bubbelte... kompismys:banana:
och jag håller troligen på att bli förkyld men det tänker jag förneka in i det sista

Jag gillar nya buke men det är lite irriterande att menyn hoppar ner när man scrollar uppåt.

VV: Det känns som om jag har katthår i halsen. :yuck: Killar i munnen också, dumma pollenallergi!! :mad:

Gillar också nya buke.

Fick precis "tacksamhetskortet" (nu har vi därför ska du...) uppkört i ansiktet och att jag inte brann ur mer än jag gjorde var nog någon annans försyn.

Jag har en medicin som typ alltid är slut hos tillverkaren. Varför kan de inte tillverka så det finns tillräckligt!!! :mad: :banghead:
Som tur är fanns den i annan form men med samma verkan så apoteket kunde byta ut den. (Samma tillverkare :grin:).

På fredag ska jag bjuda min moster, mamma, mormor och ena morbror (han som faktiskt dök upp förra året när jag bjöd in på fika med, de andra skulle komma men INGEN lämnade återbud då de inte kunde komma) på vegansk smörgåstårta och en veganiserad ungersk tårta.

På lördag kommer några få på tårta men vet bara inte vad för tårta jag ska bjuda på. Kommer ju finnas lite ungersk tårta kvar från dagen innan men jag tror nog inte många är förtjust i just den tårtan så vill ha ett alternativ. Funderar på kanske bakelser? Rulltårta som man gör en bakelse utav? *funderar*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 952
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 092
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar