Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har inte jag velat på 15 år. (Eller till hälften. Kyckling och fisk går ner)Bläää Har märkt tendenser hos mig själv senaste dagarna att jag är på väg tillbaka till att inte vilja äta kött. Det var flera år sen jag var sån sist.
Fast himmelens bra för er
Sånt gör mig heligt förbannad!Varför, VARFÖR skänker man bort en 29-årig ponny?
"Tendens till fång, måste ha munkorg på sommaren"...alltså...varför inte ta bort den?
för att man lämnar över ansvaret på någon annan.. det är ju jobbigt att behöva avliva. Man kan ju bli ledsen.Varför, VARFÖR skänker man bort en 29-årig ponny?
"Tendens till fång, måste ha munkorg på sommaren"...alltså...varför inte ta bort den?
Jag såg annonsen med, jag kan förstå på ett vis, ponnyn kanske har 5 år kvar att leva och man vill ge den all tid den är värd, den såg ju fin ut på bilden, men när man är insatt i all stress man utsätter djuret för, att man per automatik sänker immunförsvaret hos djuret som hos äldre djur redan är nedsatt och utsätter den för nya rutiner för både mage och själ så nej, döda djur lider inte och har man haft samma skötsel och rutiner i 15 år och bara några år kvar att leva så nej ska man se till djurets bästa så låt den somna in olyckligt vetande om all stress det innebär för några år till. Vi har ett val att låta vår djur slippa lida. Tänk om vi människor hade samma val om oss självaVarför, VARFÖR skänker man bort en 29-årig ponny?
Bläää Har märkt tendenser hos mig själv senaste dagarna att jag är på väg tillbaka till att inte vilja äta kött. Det var flera år sen jag var sån sist.
Fast himmelens bra för er
...jag tror jag blivit senil eller något, har glömt hur man gör!?Nähä...man kanske skulle gå och lägga sig