Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
OM du nämner vem "A" är på FB så får du blocka det inlägget för mig. Vill inte se vem A är ännu (även om jag vill). I'll give you smisk om du spoilar ;D

Åååh! Smisk! :love: ( :D )
Självklart skulle jag aldrig skriva ut det! Min vän L skulle också bli ledsen då - och vem skulle jag då semmeldejta? :eek:
"...Cause two can keep a secret if one of them is dead..."

Vaknade sjukt trött. Jag borde helt klart sova vidare. Är helt skakis av sömnbrist. Men så borde jag gå till skolan med. Samvetet slår på mig.

hur mycket lär du dig i skolan när du är så trött? :)
Lite förhoppningsvis :) fast jag skulle behöva sova, jag har dessutom prov i morgon och ett arbete som ska vara klart och inlämnas och efter all migrän sista dagarna så är arbetet knappt på börjat och jag är absolut inte redo för provet i morgon. :(

Önskar jag kunde leva som jag lär :meh: Att det ska vara så svårt :banghead: Livet skulle helt klart vara bättre då :( *slår på mig själv*

Åååh! Smisk! :love: ( :D )
Självklart skulle jag aldrig skriva ut det! Min vän L skulle också bli ledsen då - och vem skulle jag då semmeldejta? :eek:
"...Cause two can keep a secret if one of them is dead..."

Har till och med tagit in datorn i mitt sovrum nu så kollar liggandes i sängen, hehe. Men ska iväg och köpa en HDMIkabel nu. Kommer kännas ovanligt med en 48 tums skärm bara :P

@MarieJ Jag förstår det. Man får vara tacksam för att vi i alla fall har ett högkostnadsskydd man snabbt kommer upp i om det är långdragna saker.

vv: Sovit, knaprat panocod för ryggen. Känner mig nästan mänsklig igen. Nördar till hem till gården med en kopp kaffe. Härligt väder. Kommit till insikt, en mindre rolig sådan.

@MarieJ Jag förstår det. Man får vara tacksam för att vi i alla fall har ett högkostnadsskydd man snabbt kommer upp i om det är långdragna saker.

vv: Sovit, knaprat panocod för ryggen. Känner mig nästan mänsklig igen. Nördar till hem till gården med en kopp kaffe. Härligt väder. Kommit till insikt, en mindre rolig sådan.

Och så har jag vårdskräck. Även om jag faktiskt har varit duktig nu.

Åh hem till gården skulle jag aldrig fixa.

Haft ont i huvudet hela dagen pga bihålorna. Men har kontaktat en privatläkare om detta :)

Vill börja få ordning nere, hittar inte mina gardiner juuuu

Har typ livat upp halva stan känns det som...läste en sjukt rolig grej på fb och skrattade hela vägen hem...på bussen, på väg till nästa hållplats, på den hållplatsen i väntan på nästa buss (här fick jag en medskrattare som ju inte hade en ANING om vad som var så roligt :rofl: ) bussföraren på nästa buss såg rätt road ut han också (det är SVÅRT att kväva skratt och samtidigt försöka få fram ett "Hej"...) och så hela vägen hem...man blir nog övertrött av ett par timmar på Ikea också...bidragande orsak antar jag :rofl::rofl: Men kul var det uppenbarligen! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 095
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII