Fortsätter jag vara så här hungrig kommer vikten att skena iväg.Bra fråga för det vill jag också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fortsätter jag vara så här hungrig kommer vikten att skena iväg.Bra fråga för det vill jag också.
Klarar du göra skillnad på hunger och sug?Fortsätter jag vara så här hungrig kommer vikten att skena iväg.
Antagligen inte, kan vara en släng av magkatarr.Klarar du göra skillnad på hunger och sug?
Då kan du ju vara lugn. Se till att ha nyttiga saker nära till hands. Morötter, äppelbitar, knäckebröd osv.Antagligen inte, kan vara en släng av magkatarr.
Men ska inte klaga på vikten, har säkert 15 kg kvar innan mitt bmi skulle räknas som överviktigt.
Vad var det för något?
Åh vad synd Hoppas det dyker upp något ännu finare till digEtt antikt rött förkläde/klänning med svart spets runtom. Det var så fint!
Men man är ju inte gjord av pengar, trots det gick det nog rätt billigt ändå!
Låter ju jätteskumt...han kanske har någon försäkring själv som ersätter honom om han blir ersättningsskyldig?Naprapaten som felbehandlade mig skickade nyss ett mail där det var av största vikt att jag gjorde en anmälan mot honom och skickade in papper till hans försäkringsbolag för ev ersättning
Varför är det så viktigt för honom? Det är väl ändå mitt val?
Åh vad synd Hoppas det dyker upp något ännu finare till dig
Känns väldigt konstigt i alla fall, jag mailade tillbaka och frågade men han har inte svarat på detLåter ju jätteskumt...han kanske har någon försäkring själv som ersätter honom om han blir ersättningsskyldig?
Varför vill jag har något att tugga på hela tiden?
Fortsätter jag vara så här hungrig kommer vikten att skena iväg.