Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Naprapaten som felbehandlade mig skickade nyss ett mail där det var av största vikt att jag gjorde en anmälan mot honom och skickade in papper till hans försäkringsbolag för ev ersättning O_o
Varför är det så viktigt för honom? :cautious: Det är väl ändå mitt val? O_o

Naprapaten som felbehandlade mig skickade nyss ett mail där det var av största vikt att jag gjorde en anmälan mot honom och skickade in papper till hans försäkringsbolag för ev ersättning O_o
Varför är det så viktigt för honom? :cautious: Det är väl ändå mitt val? O_o
Låter ju jätteskumt...han kanske har någon försäkring själv som ersätter honom om han blir ersättningsskyldig? :cautious:

@EmmaW det är inte någon annan som satt tryck på honom för att han ska meddela dig det? Det är säkert någon form av ansvarsförsäkring som han har.

Vv första tvätten i maskinen, nu är det bara ca 6 eller 7 maskiner till :p

Ehh hade en intressant dröm inatt. Var på jobbet och där var det två män som skulle utreda i nåt och skulle undersöka all personal.
Slutade med att jag låg med dom, gillade det och fick en tusenlapp! Haha helt galet ju:rofl::D Ibland får man till det.

Jag tänkte försöka fortsätta på spåret att "roa medmänniskor"...idag kände jag för att ha mina Batmanbrallor...och det roade tydligen någon förra gången jag hade dem så vadfan! :D :rofl:

Och läkartid fredag eftermiddag . Hoppas att jag får förlängd sjukskrivningen utan protest för annars gråter jag. (Borde inte vara ngt problem)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
55 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka