Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
vilket av följande påstående är inkorrekt?

Jag mår illa, jag har ätit för många våfflor, det är synd om mig.

"Hej!
Det är av stor vikt för mig då det behöver utredas på rätt sätt och att du får den ersättning du är berättigad till. Det här är ingen småsak och behandlingsreaktioner är viktiga att utreda för allas skull.
Jag bifogar skadeanmälan och hoppas att du vill fylla i den. Det är sida 1 och 2 som ska fyllas i av patient.
För din vetskap har ärendet blivit tilldelat referensnummer xxxxxxxxx hos xxxförsäkringar"

Spännande, jag har inte ens gjort någon anmälan än :confused:O_o:cautious:

H
"Hej!
Det är av stor vikt för mig då det behöver utredas på rätt sätt och att du får den ersättning du är berättigad till. Det här är ingen småsak och behandlingsreaktioner är viktiga att utreda för allas skull.
Jag bifogar skadeanmälan och hoppas att du vill fylla i den. Det är sida 1 och 2 som ska fyllas i av patient.
För din vetskap har ärendet blivit tilldelat referensnummer xxxxxxxxx hos xxxförsäkringar"

Spännande, jag har inte ens gjort någon anmälan än :confused:O_o:cautious:
HAn verkar ha gjort en anmälan på sig själv. Tycker det verkar bra ju :)

öööööööööööööööööööööörk!!! hatar att betala räkningar. speciellt hyran och elen. fruktansvärt ångestladdat att betala räkningar.. Tack vare mitt ex... :crazy:

Har en katt som matvägrade igår ikväll och imorse. Har sån ångest, vill bara slänga mig på tåget och åka hem till honom. Måtte han äta ikväll, annars måste vi åka in med honom.

På dagens schema:
Åka till grannstaden Skövde och hämta filmer + kolla på biltema.
Åka hem.
Åka till grannstaden Skara och åka till citygross och handla.
Åka hem.
Göra våfflor.
Fixa till morgondagens smörgåstårta + tårta.

Idag önskar jag att dygnet hade fler timmar :D

Jag vill gråta! 2 dm snö! Jag hatar det i vanliga fall men med en fot som man ska vara rädd om skapar det en grym ångest!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
88 89 90
Svar
1 790
· Visningar
55 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat