Det är fult att fara med osanningarKan, kan man nog *vissla*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är fult att fara med osanningarKan, kan man nog *vissla*
Alla!!!vilket av följande påstående är inkorrekt?
Jag mår illa, jag har ätit för många våfflor, det är synd om mig.
KraaaaamVillhemvillhemvillhem
Alla!!!
Man kan inte äta för många våfflor, alltså mår man inte illa och därför är det inte heller synd om en!
Bara dagens sanning. Man KAN INTE äta för många våfflor.Det där känns lite som en rationalisering
Hjärtat blöder när jag ser små barn, svårt sjuka.
Hjärtat blöder när jag ser små barn, svårt sjuka.
Samma för mig, inte minst för att jag kan relatera till det då jag har varit ett av demHjärtat blöder när jag ser små barn, svårt sjuka.
Kan säga att flygkraschen inte gjorde mig mer sugen på att resa. Men jag vill ju ut och se värden!
Jag vet. Men flyga känns så himla läskigt.Äsch, man ska dö av något och kraschar man med flyg går det iaf förhållandevis snabbt i de flesta fall
Fast något Aeroflot blir det inte
Herregud ja då vet man vilka man inte ska flyga med.Kollade en grafik över flygolyckor sedan 70-talet på SVD. Jag ska aldrig flyga med Aeroflot kan jag säga! De leder ligan i antalet dödade passagerare med stor marginal:
Aeroflot: 10 130!
Air France: 1771 (fast dem vill jag inte flyga med av andra anledningar)
Pan Am: 1665
Kollade en grafik över flygolyckor sedan 70-talet på SVD. Jag ska aldrig flyga med Aeroflot kan jag säga! De leder ligan i antalet dödade passagerare med stor marginal:
Aeroflot: 10 130!
Air France: 1771 (fast dem vill jag inte flyga med av andra anledningar)
Pan Am: 1665
Det är väl relevant att också jämföra hur stor andel av passagerarna man haft ihjäl