Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hjärtat blöder när jag ser små barn, svårt sjuka.
Samma för mig, inte minst för att jag kan relatera till det då jag har varit ett av dem :(
Barn ska inte behöva lida eller nå dåligt :cry:
Mötte ett ledset barn med armen i gips, plötsligt kändes min röntgen/MR-nackspärr extremt fjuttig.

Kollade en grafik över flygolyckor sedan 70-talet på SVD. Jag ska aldrig flyga med Aeroflot kan jag säga! :nailbiting: De leder ligan i antalet dödade passagerare med stor marginal:

Aeroflot: 10 130! O_o
Air France: 1771 (fast dem vill jag inte flyga med av andra anledningar)
Pan Am: 1665

Kollade en grafik över flygolyckor sedan 70-talet på SVD. Jag ska aldrig flyga med Aeroflot kan jag säga! :nailbiting: De leder ligan i antalet dödade passagerare med stor marginal:

Herregud ja då vet man vilka man inte ska flyga med.

Det är väl relevant att också jämföra hur stor andel av passagerarna man haft ihjäl ;)

Yey! 450:-/månad för busskort! :bow::bow:

För övrigt kan Fresh prince of Bel-Air vara den roligaste serien jag sett på länge :rofl: (och ja, den är gammal)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
88 89 90
Svar
1 790
· Visningar
55 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat