Hihi tack. Tänk att man ska vara så rädd för ställen som ska hjälpa.Du är fantastiskt duktig! Heja dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hihi tack. Tänk att man ska vara så rädd för ställen som ska hjälpa.Du är fantastiskt duktig! Heja dig!
Antagligen för att man vet att man är i "underläge" och rädslan att inte bli trodd/få hjälp sitter starkare än de gånger man faktiskt får toppenbra bemötande och helt rätt hjälp, miljön skrämmer säkert en del också...
Apropå det så var jag till tandis idag och lagade sista hålet, detta var en helt ny inom "allmäntandvården" jag har gått till en på sjukhustandvården i.o.m att jag gått ett program för extrem tandvårdsrädsla...lite orolig såklart - men hon (och sköterskan eller vad man säger) var urgulliga och jätteförsiktiga!
Dessutom fick jag styra och ställa bäst jag ville, precis som jag lärt mig att man kan/får/ska göra för att minska obehaget
Ska teckna tandvårdsavtal så fort jag vet hur det går med ekonomin...
Tusan vad bra vi är!
Grymt av dig att laga hål!Antagligen för att man vet att man är i "underläge" och rädslan att inte bli trodd/få hjälp sitter starkare än de gånger man faktiskt får toppenbra bemötande och helt rätt hjälp, miljön skrämmer säkert en del också...
Apropå det så var jag till tandis idag och lagade sista hålet, detta var en helt ny inom "allmäntandvården" jag har gått till en på sjukhustandvården i.o.m att jag gått ett program för extrem tandvårdsrädsla...lite orolig såklart - men hon (och sköterskan eller vad man säger) var urgulliga och jätteförsiktiga!
Dessutom fick jag styra och ställa bäst jag ville, precis som jag lärt mig att man kan/får/ska göra för att minska obehaget
Ska teckna tandvårdsavtal så fort jag vet hur det går med ekonomin...
Tusan vad bra vi är!
Kul! Vad för bil?Vi har köpt ny bil idag Får dock vänta 3-4 månader på den, för den måste tillverkas först
Alltså jag har en tid på fredag. Men det var ju för att få hjälp med rehabträning men det är ju inte aktuellt än. Kommer inte kunna göra ngt så jag menar att jag kanske borde ringa och höra om jag ska avboka?@MarieJ - sjukgymnast tycker jag låter vettigt! Ring du!
Tycker inte jag gjort annat än lagat hål i år...sprungit till tandis var och varannan vecka nu (för att hinna få allt klart innan karenstiden från f-kassan går ut) men nu var det en ny tandis (som en "utslussning" från programmet) det värsta är dock den långsamma borren hela skallen vibrerar (skojar INTE!)
VV: Jag har skrattat mer eller mindre oavbrutet i tre timmar nu...blev lugnt ett tag men så hände något och eländet (nåja) kom tillbaka
@MarieJ - sjukgymnast tycker jag låter vettigt! Ring du!
Tycker inte jag gjort annat än lagat hål i år...sprungit till tandis var och varannan vecka nu (för att hinna få allt klart innan karenstiden från f-kassan går ut) men nu var det en ny tandis (som en "utslussning" från programmet) det värsta är dock den långsamma borren hela skallen vibrerar (skojar INTE!)
VV: Jag har skrattat mer eller mindre oavbrutet i tre timmar nu...blev lugnt ett tag men så hände något och eländet (nåja) kom tillbaka
Jäkel vad du är modig! Jag ligger och andas inte och väntar på att det ska börja ila.@MarieJ - sjukgymnast tycker jag låter vettigt! Ring du!
Aha! Ja, ring och prata med demAlltså jag har en tid på fredag. Men det var ju för att få hjälp med rehabträning men det är ju inte aktuellt än. Kommer inte kunna göra ngt så jag menar att jag kanske borde ringa och höra om jag ska avboka?
En Dacia DusterKul! Vad för bil?
Jag har precis sålt min lilla pärla!
Bra fråga för det vill jag också.Varför vill jag har något att tugga på hela tiden?
Vad var det för något?Attan förlorade en Tradera auktion, ville verkligen vinna men men
Tråkigt när det var så unikt.
@prallan @ShetlandskuskStora blodiga snorkråkor gör ont i näsan när de stelnar