Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spakväll för hundarna :pTrimmat päls, klippt klor, rensat päls, jaga fästingar, borstat, rengjort öron och fixat. Jag tror dom var gladast först efteråt ;)

De normandiska riddarna på 1100-talet red på ca 120 cm höga hästar :eek:

Titta hur långt ned deras ben nådde!
wpid-bayeaux_tapestry.jpg

Hm, orkade ponnyerna mera då eller blev de lättare utslitna än idag undrar jag?

Varför tittade jag inte igår om det var kö till lägenheterna? Det är det så blir ingen ny lägenhet till mig. Håll tummarna att en kollega kanske har en vän som har en lägenhet som ska hyras ut.

@Asko å andra sidan har ju ryttarna lika stora/nästa lika stora huvuden som hästarna så jag vet inte vad för starka extremt småskallade hästar de hade förr :p

Jag har precis tvättat håret.
Gunnar har lagt till tre nya smileys: :turd: :heart :medal:
Min granne har en adventsstjärna i fönstret fortfarande.
Natten mot i förrgår var polisen här utanför och blinkade blått två gånger. :cautious: Är nyfiken.

Trött men kan inte sova.. Vill inte somna om nu heller.. Känns som att jag kommer sova bort hela dagen då...

Och så är jag sugen på rostade mackor med jordnötssmör :D

Nä, det är jobbet som är boven i dramat här. Tjafs mellan kollegor, sjuka kollegor och inga vikarier, det påverkas på avdelningarna när det är vikarier osv...

Tur det ändå. Även om det inte är bra naturligtvis.

Men du, hur var det nu med det där att du skulle öppna ett eget litet konditori med servering? ;)
För finare konditori har jag inte sett tidigare, där kommer du lyckas bra :)
Remember?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 943
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 080
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025