Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ur en gruppbeskrivning på facebook:

"En grupp för alla som gått med i en grupp där en massa medlemmar inte tycker som dem, och därför vill gå ur men inte kan göra det tyst, utan måste starta en tråd om det och kalla andra för okänsliga och elaka eller berätta för dem att de bryter mot gruppens regler."

Ännu ett skäl till att jag är glad att jag inte har FB :D

Jag har funderat på att starta en grupp för de som bor i samma hus som jag. Det är fyra portar och sju våningar så kanske skulle bli några stycken...men vet inte om jag orkar administrera en grupp. :(

På lördag kommer 8 kubik ved som ska travas.
Och imorgon ska golvet till vardagsrummet inhandlas.
Så jag har lite å göra.

Jag är med glad och vara FB-fri:D

Utan FB skulle min sketna mobil förbli försvunnen.. tappat räkningen på hur många gånger @Sonic76 fått ringa mig så jag kan lokalisera min mobil. Nyss hittade jag min mobil i min enorma hink med typ 5kg frukt i och där har jag ändå inte varit och rotat i. Jag tappade bort mobilen på tre sek..:o

Utan FB skulle min sketna mobil förbli försvunnen.. tappat räkningen på hur många gånger @Sonic76 fått ringa mig så jag kan lokalisera min mobil. Nyss hittade jag min mobil i min enorma hink med typ 5kg frukt i och där har jag ändå inte varit och rotat i. Jag tappade bort mobilen på tre sek..:o
Haha fast du hittade den ju rätt snart där :)
Jag hittar inget alls just nu, vill ha en specifik gardin i ett fönster, men var är just DEN röda säcken med gardiner dårå!!!!

När man inte gör ngt blir man inte trött och somnar heller inte. Men när man inte gör ngt vill man ju sova bort minst 8 timmar.

Någon som testat...?
07310350119004_G1N1.jpg

Idag blev jag hemma från jobbet. Fick migränanfall inatt med domningar och synbortfall, lade mig igen och tog tablett och tänkte jag ska minsann till jobbet. Men så låg jag där och tänkte för vems skull tvingar jag mig för att gå dit och sedan vara helt slut efter en dag med fullt ös och ljud som för det mesta alltid resulterar i ännu ett migränanfall för jag inte tog det lugnt direkt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 943
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 079
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben