Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch då, hoppas det blir skojsigare imorgon!

Jag är så sjukt förvirrad så jag vet inte vilket ben jag ska stå på, det blir bara värre och värre! :(

Känslor, tankar, känslor...nerver...känslor...tankar...o.s.v.
:cool:
Att jag kommer iväg på Bj imorgon är inte troligt heller. Skrutt :cry:

Var på endokrin igår och träffade läkaren. Har ett helt år kvar att ta mediciner:( Han sa jag kunde höra av mig om jag ändrade mig angående operation- men jag vill inte operera bort sköldkörteln,,:crazy:

Var på endokrin igår och träffade läkaren. Har ett helt år kvar att ta mediciner:( Han sa jag kunde höra av mig om jag ändrade mig angående operation- men jag vill inte operera bort sköldkörteln,,:crazy:
Får jag försiktigt nyfiket fråga varför? du verkar ju inte må så bra som det är nu?

75 min härlig promenad i det fina vädret med söta hunden! :)
(Planen var ett varv runt en liten park i närheten men den ändrades hela tiden så till slut hamnade vi i stadsparken 1, 5 km bort och gick ett varv i den :D
Kändes en del i armarna när han drog i kopplet, gissar att jag gjorde ett ganska bra jobb på Bp igår :D
Vet fortfarande inte om jag ska gå på Bj ikväll eller inte dock :( känns som att jag kommer ångra mig hur jag än gör...

75 min härlig promenad i det fina vädret med söta hunden! :)
(Planen var ett varv runt en liten park i närheten men den ändrades hela tiden så till slut hamnade vi i stadsparken 1, 5 km bort och gick ett varv i den :D
Kändes en del i armarna när han drog i kopplet, gissar att jag gjorde ett ganska bra jobb på Bp igår :D
Vet fortfarande inte om jag ska gå på Bj ikväll eller inte dock :( känns som att jag kommer ångra mig hur jag än gör...
Gå du!

Jag är rädd för att ta bort den och sen ändå må dåligt på levaxin:(
Risken finns ju, sen finns det ju annat än bara levaxin att använda om det inte fungerar bra. Man bör komma ihåg att många faktiskt mår bra på levaxin efter op. Men dom hörs och syns sällan till skillnad från dom som mår dåligt. Dom syns överallt men betyder inte att dom är flera för det. Annars förstår jag din tanke om att det kan vara värt att vänta ett år och se . Förstår att det är jobbigt. Kram!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 074
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar