Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hata västtrafik!!!!!!!!!!! busschauffören körde helt sonika förbi min hållplats då han skulle på lunch och hem till sin älskade fru..
Nästa buss går om två timmar och jag måste ju hinna städa klart lägenheten med innan bussarna går hem. Jävla skit...
Och västtrafiks skrattretande standardsvar:ta en taxi, vi ersätter upp till 300 kr. Jomentjena. 1500 kr i framkörningsavgift plus resa.. 300 spänna va????
Fy fan vad surt!

Jag har LOVAT att inte gå ut om det går dåligt (typ kaosartat) på Bj men igår var det ett sådant pass där jag verkligen blev så knäckt att jag ville inget annat (egentligen för småsaker då det i det stora hela gick ganska bra) så jag kom på det ultimata sättet att faktiskt hålla löftet att inte gå UT. Jag går helt enkelt inte IN! :rofl:
Det var tydligen en dålig idé och inget alternativ...:eek::rofl: Så jag får väl släppa den tanken också då...suck :p
VARFÖR ska vissa vara så förbaskat kloka...?!
Det var ju det jag sa!

Jaa...nu får vi väl se om arbetsförmedlingen vill ha mig (hoppas inte, även om det nu gör att det löser sig ekonomiskt och sedan ökar chanserna till sjukersättning framöver, men först ska jag ju göra en MR av ryggen nästa vecka...

Jaa...nu får vi väl se om arbetsförmedlingen vill ha mig (hoppas inte, även om det nu gör att det löser sig ekonomiskt och sedan ökar chanserna till sjukersättning framöver, men först ska jag ju göra en MR av ryggen nästa vecka...
Så du får inte bara sjukersättning?

Fy fan.
Cellprov, undersökning med mikroskop och vävnadsprov. Pga min endometrios blir hela proceduren fruktansvärd. Jag kallsvettades så mycket att gynekologen reagerade och fläktade mig. En kanon läkare dock, ska skriva ett intyg som gör att jag förhoppningsvis slipper karensdagen när jag sjukanmäler mig pga min endometrios.

Nu ska man bara vänta på provresultaten... :nailbiting:

Även om jag tycker det är onödigt eftersom min bakgrund säger det mesta...men jag vill inte vara negativ heller :)

@Shetlandskusk - skönt att ha det avklarat ändå! Grymt bra kämpat! :)

Det var väl så jag tänkte. Att historiken säger det mesta. Jah vet ju inte vad som hindrar dig och om sånt ändras. Huvudsaken är att det blir det du mår bäst av.

Det var väl så jag tänkte. Att historiken säger det mesta. Jah vet ju inte vad som hindrar dig och om sånt ändras. Huvudsaken är att det blir det du mår bäst av.
Ja, jag hoppas också att det löser sig till det bästa, på något sätt LÖSER det sig liksom alltid på något vis...men det finns ju bra, mindre bra och dåliga lösningar ;)

Ja, det är ju rätt begränsande om man säger så...men det finns alltid de som har det värre och just nu har jag det så grötigt så det här får nog bli ett senare problem ändå :)
Vad har du haft för dig idag?

Så,
nyss hemkommen. Dressyrhästen var väldigt bra på en hel del westernövningar.. synd man bara inte har pengar till en westernsadel som skulle passa honom så man kunde prova lite mer äkta. Haha.

Åkte efter det till Skövde och där pratade jag med min gamla ridlärare om hur mycket hon skulle tänka sig åka ändra till mig för att ge privatlektioner då det är säkrare än att ta honom till Skövde (gör man fel kommer hästen vägra gå in i transporten, och gör man honom förbannad kan man få stå där i minst tre timmar innan man får in honom). Hoppas f.d. ridläraren kan överväga då det vore UNDERBART!!

Ja, det är ju rätt begränsande om man säger så...men det finns alltid de som har det värre och just nu har jag det så grötigt så det här får nog bli ett senare problem ändå :)
Vad har du haft för dig idag?
Jag har tråkat i hjäl mig.
Sett en bra film. Det är väl ungefär det. Tittade precis på biggest loser och väntar på att bli trött men det verkar inte hända.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 051
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?