Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjukresa?Fick veta idag att psykvården flyttats till grannbyn (30 min buss bort ca + 15 min promenad ca)
Jag har social fobi och klarar inte av att åka kommunalt samt har inget körkort.
Hurra för svensk läkarvård.
Sjukresa?
Nej nej!Jag kom på en sak...att jag har LOVAT att inte ge upp och gå ut från passen, har kommit på hur jag enkelt ska lösa det...jag struntar helt enkelt i att gå dit! Jag ger upp!
...och går sönder en smula eller tre...eller fullständigt
Jag kom på en sak...att jag har LOVAT att inte ge upp och gå ut från passen, har kommit på hur jag enkelt ska lösa det...jag struntar helt enkelt i att gå dit! Jag ger upp!
...och går sönder en smula eller tre...eller fullständigt
Jojo!Nej nej!
Jojo!
@astronaut - för att jag är fullständigt dum i huvudet. Och jag ska inte skriva här mer förrän det känns bättre tror jag...blir ju inte bra för någon att jag sitter här och gnäller.
Du verkar ju vara jätteduktig! Ge inte upp!Jojo!
@astronaut - för att jag är fullständigt dum i huvudet. Och jag ska inte skriva här mer förrän det känns bättre tror jag...blir ju inte bra för någon att jag sitter här och gnäller.
Nää...sämst. Eller uppenbarligen är det så nu att om man inte fixar snurrarna i Bj så blir allt fel...då kommer ingenting att fungera...och snurrarna är verkligen det ENDA jag känner att det KOMMER inte att fungera, det är för osäkert för mig (och min omgivning)...Du verkar ju vara jätteduktig! Ge inte upp!
När jag mår illa pga luft i magen brukar det hjälpa med CocaCola.Kärleksmums botade mitt magont
Kommunens miljö- och hälsa gör väl sånt? Kostar nog inget heller. Ring och hör med dem!Jag kommer nog inte dö av att dricka vattnet heller enligt honom men att ett vattenprov är nog bra ändå att ta. Jag bad hv om det för en månad sen eftersom det är flera år sen sist men inget har hänt.
Jag får nog göra det själv men vet inte vilket jag ska ta
Tack! Jag ska kolla upp detKommunens miljö- och hälsa gör väl sånt? Kostar nog inget heller. Ring och hör med dem!