Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick veta idag att psykvården flyttats till grannbyn (30 min buss bort ca + 15 min promenad ca)
Jag har social fobi och klarar inte av att åka kommunalt samt har inget körkort.
Hurra för svensk läkarvård.

Jag kom på en sak...att jag har LOVAT att inte ge upp och gå ut från passen, har kommit på hur jag enkelt ska lösa det...jag struntar helt enkelt i att gå dit! Jag ger upp! :cry:
...och går sönder en smula eller tre...eller fullständigt :cry:

Nej, men varför? :( PMa om du inte vill skriva det offentligt <3

Du verkar ju vara jätteduktig! Ge inte upp!
Nää...sämst. Eller uppenbarligen är det så nu att om man inte fixar snurrarna i Bj så blir allt fel...då kommer ingenting att fungera...och snurrarna är verkligen det ENDA jag känner att det KOMMER inte att fungera, det är för osäkert för mig (och min omgivning)...
Stödet jag HADE (och var otroligt jättetacksam över...) är borta...och det är DET som gör ondast, det gör så fruktansvärt ont :cry:

Jag kommer nog inte dö av att dricka vattnet heller enligt honom men att ett vattenprov är nog bra ändå att ta. Jag bad hv om det för en månad sen eftersom det är flera år sen sist men inget har hänt.
Jag får nog göra det själv men vet inte vilket jag ska ta :confused:
Kommunens miljö- och hälsa gör väl sånt? Kostar nog inget heller. Ring och hör med dem! :up:

11025137_793906300677962_6419661993138699592_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 039
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar