GotAsecret
Trådstartare
Så mycket känslor åt alla håll och kanter så jag vet inte vart jag ska ta vägenVarför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så mycket känslor åt alla håll och kanter så jag vet inte vart jag ska ta vägenVarför?
Vill du prata är det bara att skriva. KramSå mycket känslor åt alla håll och kanter så jag vet inte vart jag ska ta vägen
För mig får du pladdra hur mkt du vill!Tack fina!
Jag kanske gör det, men jag har en förmåga att pladdra på för mycket
Just nu är det mycket oro Får se hur det känns när jag kommer hem ikväll...
Kramar!
Usch va jobbigt.Köpte ett par skor till mig själv på rean i dag Blir kalasbra!
Tror det snart är dax avsluta den där destruktiva relationen med min far.
Livet är jobbigare med han i det.Usch va jobbigt.
Jo jag förstod det men ändå.Livet är jobbigare med han i det.
Stå på dig!Yeeeej. Håll tummarna för att region skåne tycker om mig!
Min tandläkare har idag ansökt om nya framtänder till mig. Den där jävla hästsparken tog rejält för några år sen...
Försäkringsbolaget vill inte ersätta eftersom det gått längre än fem år, trots att dom håller med om att det kan ta lång tid innan skadorna visar sig och trots att dom till och med sett bilder på hur jag såg ut (tänderna var insparkade så dom låg längs gommen, krosskador på käkbenet mm). Jag ifrågasatte detta och dom sa att det är praxis. Men allvarligt, fem jävla år är ingenting i tandsammanhang! Min tandläkare är sådär lycklig nu. Det togs nya bilder förra veckan och högra tanden (som var värst) hänger typ fast tack vare tänderna intill, den vänstra börjar bli likadan. Tandbenet har luckrats upp pga skadorna, mycket mer än för ett halvår sen (går på kontroller ofta). Skitkul, verkligen.