Åh jag önskar bara att jag fick jobba i morgon.
Tänk så olika det kan vara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag önskar bara att jag fick jobba i morgon.
Jag önskar att jag KUNDE jobba... (snälla inga "kan du träna så kan du väl jobba..." kommentarer va? ) så ja, tänk så olika det kan varaÅh jag önskar bara att jag fick jobba i morgon.
Jag önskar att jag KUNDE jobba... (snälla inga "kan du träna så kan du väl jobba..." kommentarer va? ) så ja, tänk så olika det kan vara
Arne Dahl på tv.
I morgon hoppas jag verkligen inte att det blir några problem att få läkarintyg.
Jättebra! Under förutsättningar att man tycker om svenskt krim. Typ Beck, Irene Huss och liknande.Är Arne Dahl-filmerna bra? De hade en box till ok pris med de första på CDON och jag letar alltid efter ngt att titta på (det är så jag fördriver mina kvällar).
Jättebra! Under förutsättningar att man tycker om svenskt krim. Typ Beck, Irene Huss och liknande.
Jättebra! Under förutsättningar att man tycker om svensktkrim. Typ Beck, Irene Huss och liknande.Är Arne Dahl-filmerna bra? De hade en box till ok pris med de första på CDON och jag letar alltid efter ngt att titta på (det är så jag fördriver mina kvällar).
Då skulle jag bli förvånad om du inte gillade dessa! Dom sex första filmerna är ngt bättre än det som går på tvn nu tycker jag men det är avsolut bra det också.Jag gillar ju Beck, Johan Falk och Wallander så då är det ju värt att prova
Håller med om Beck och ser fram emot lördagens film.@MarieJ: Jag tröttnade på Wallander någonstans vid film 14 så de efter den har jag inte sett. Johan Falk gillar jag och särbon skarpt så vi ser fram emot nästa. Beck har alltid en jämn nivå men jag tyckte förra vändan var lite svag på slutet så jag hoppas de tar fart igen med de nya.
Man får nöja sig med "det lilla" vilket i ditt fall inte är så litet Jag är sjukskriven idag, men förhoppningsvis bara en period. Det som jag tycker känns jobbigast är att inte dra in pengar genom att göra andra tjänster. Den känslan blir svår att vänja sig vid.Jag kan känna att jag är otroligt glad att jag faktiskt fungerar alls (det var inte vad läkarna sa...tur jag inte hörde dem ) och att jag faktiskt varit sjuk redan från start...måste vara typ miljoner gånger värre att gå från frisk och fullt fungerande till...well...motsatsen.
Jag vet ju liksom inget annat, men är glad för allt jag faktiskt klarar! (inte minst nu när jag märker HUR mycket det faktiskt ÄR... mot alla jäkla odds! )