Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner mig livrädd för mögel ärligt talatUsch @EmmaW mögel är ju ingen höjdare
Men fy fan! Stackars dig!Ångest deluxe jag har anat lite men nu har jag upptäckt mögel i köket! Hv har tittat, jag tror knappast hon kommer vilja sanera ordentligt, hon ska kontakta nån firma på måndag och ska ge dom mitt nummer. Hela köket måste nog rivas och saneras
Jag måste kanske flytta....igen....
Men din stackareÅngest deluxe jag har anat lite men nu har jag upptäckt mögel i köket! Hv har tittat, jag tror knappast hon kommer vilja sanera ordentligt, hon ska kontakta nån firma på måndag och ska ge dom mitt nummer. Hela köket måste nog rivas och saneras
Jag måste kanske flytta....igen....
KraaaaaamJag skriver mina fem positiva på face, i dag skrev jag nästan 10 negativa med. Nu ska jag ta ett glas vin och sen sova. Så less, orkar inte mer nu.
"Idag" var jag med om något riktigt, riktigt fint.
Var på Max för att en tjej i sällskapet ville ha mat, medan vi står där så kommer det en kille och ba "är det du som är *förnamn* *efternamn* (bara det! Även om jag nu hatar dessa namn...) "ehm...ja..." tänkte väl att han var väktare, polis eller något och funderade på om jag hade gjort något dumt
- Vi gick i samma skola på högstadiet, och jag var så OTROLIGT dum mot dig, jag är så ledsen för det! Tänker ofta på det, ångrar vad jag gjorde och sa, skäms och lovade mig själv att OM jag någon gång skulle träffa dig så skulle jag åtminstone försöka be om ursäkt...
- Ja du är LÅNGT ifrån den enda som var dum mot mig. Tyvärr kan jag inte komma på alls vem du faktiskt är. Högstadiet var liksom 15 år (!!) sedan...
- Jaa...det är "xxx" från klass "G" hängde mycket med två andra som också var dumma mot dig...
- Jahaaa...ja då vet jag vem du är. Uppskattar verkligen det här och tycker att det är väldigt, väldigt fint av dig, jag blir helt rörd...önskar att fler hade samma mod som du!
Det kändes verkligen...äkta...och jag är BRA på att känna av sådant. Så jag tog det faktiskt på fullaste allvar och kände att det var en uppriktig ursäkt.
Brukar ofta tänka på hur mina gamla mobbare såg på sig själva idag, om de vet vilket helvete de ställt till med och om de ens ägnat det en tanke. Om de är lika vidriga idag som de var då - förhoppningsvis har de vuxit upp de också dock.
Och så fick jag träffa en som svarade på dessa funderingar, ja han kunde ju inte svara för ALLA naturligtvis, men att ändå kunna se att det faktiskt HAR lämnat spår och eftertanke i så många år även hos åtminstone en av dem.
Jag blev lite varm i hjärtat!
Vi toppar helgen här hemma med att hitta en sönderrostad läckande vattenledning i källaren och en läcka i takfönstret i badrummet.