Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar att jag börjar se antydan till magmuskler - och inte bara en "degklump" :banana:
Rygg och axlar börjar också forma till sig! Alla dessa Bp-pass gör uppenbarligen susen, som man säger! :D
Heja mig!
Eftermiddagen ska jag ägna mig åt kupongshopping (har typ sjukt många "3 för 2", 10-50% på valfri vara o.s.v :D) behöver nya byxor ju!
Och kanske kolla om det finns en ledig tid hos frisören! :D

Spontant besök hos frisören idag...hon blev förvånad när jag sa att jag färgat (plus gjort sk. "Dip-dye") helt själv för det var så fint! :D
Och nu är det välstädat också så nu är det ännu finare...men utväxten! :eek:

Jag kommer snart lämna buke om det ska fortsätta så här med alla ändringar hit och dit . Hur fasen ska man kunna vänja sig när man möts av nåt nytt varje gång, en del är bra men en del är bara skit:banghead:. Känner mig som värsta gnällkärringen:arghh: men nu blir jag irriterad nästan varje gång jag loggar in :(

Vv golvet i sovrummet klart i sista stund.
Vardagsrumsmöblerna får bo i köket tills golvet är lagt där nästa vecka

Imorgon är det flytt och jag har ju MASSOR av småskit kvar överallt.:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Jag kommer snart lämna buke om det ska fortsätta så här med alla ändringar hit och dit . Hur fasen ska man kunna vänja sig när man möts av nåt nytt varje gång, en del är bra men en del är bara skit:banghead:. Känner mig som värsta gnällkärringen:arghh: men nu blir jag irriterad nästan varje gång jag loggar in :(
Och jag ser det inte ens. ;)

Jag har aldrig någonsin blivit glad över att få gå på torsdags-zumba...men ikväll blir jag det för det är enda passet för mig idag! :D Missade Bp (vilket förvisso är lika bra eftersom det annars blir 3:e Bp på 3 dagar...) skönt att få ta det lite lugnt ändå :)

Jag börjar känna att jag kanske borde testa BP.

I natt, eller förra natten menar jag, blev jag rädd för ett grönt blinkande ljus i lägenheten :eek: men det var bara tandborsten som stod på laddning.

Städar, tvättar, hänger tvätt ute i solen och myser :love:
Ska byta däck på bilen snart.

Vretakillarna i stora huset sitter i köket och glor så fort jag visar mig utomhus, undrar om dom väntar på min vackra sång och mins snygga moves (:banana:) :angel: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 413
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 017
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar