Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej du har rätt så sett, men å andra sidan var det den enda som kunde ställa upp och hjälpa med flytten ... så är ju lite beroende av den med

Tror inte att det är nån som egentligen menar att klaga på dig, snarare tvärtom så är vi lite rädda om dig.
Det jag frågar mig är varför du öht befattar dig med en människa som inte annat än utnyttjat dig och din godhet och som inte gett dig annat än sorg och smärta?

Vad jag menar är att jag personligen hade ignorerat fanskapet resten av mitt liv. Inte en chans att han skulle få umgås mer med mig, eller få minsta lilla glimt av mig på fb och liknande. För det har han varken förtjänat eller är värd.

Vv hade tänkt åka till gymmet innan bion men inser att det blir tight om tid så får bli en promenad i solen istället :) sovit dåligt har jag gjort idag också :(

Möte hela fm som avslutades med lunch, hem i några timmar och nu är det snart dags för ett nytt möte.
I morgon är det heldag ute vid kusten för studiebesök och kurs.

Jag har aldrig någonsin blivit glad över att få gå på torsdags-zumba...men ikväll blir jag det för det är enda passet för mig idag! :D Missade Bp (vilket förvisso är lika bra eftersom det annars blir 3:e Bp på 3 dagar...) skönt att få ta det lite lugnt ändå :)

Vad jag menar är att jag personligen hade ignorerat fanskapet resten av mitt liv. Inte en chans att han skulle få umgås mer med mig, eller få minsta lilla glimt av mig på fb och liknande. För det har han varken förtjänat eller är värd.
JAg försöker ju bli av med honom. Om allt går som det ska han flytta till Gbg. Håller tummarna

Präktighetsvarning. Kollar på lyxfällan och känner mig duktig.
Väntar på Berg och Meltzer! Älskar deras positiva energi!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 413
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
54 948
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?