Lite bukeskadad när jag undrade varför du skulle åka tio mil för inlägg (tänkte ju lite fel där haha)Ska köra 10 mil för att hämta mina inlägg och sen 10 mil hem. Men rastlös som jag är så ska det bli rätt kul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite bukeskadad när jag undrade varför du skulle åka tio mil för inlägg (tänkte ju lite fel där haha)Ska köra 10 mil för att hämta mina inlägg och sen 10 mil hem. Men rastlös som jag är så ska det bli rätt kul.
Haha! Skoinlägg!Lite bukeskadad när jag undrade varför du skulle åka tio mil för inlägg (tänkte ju lite fel där haha)
Nej du har rätt så sett, men å andra sidan var det den enda som kunde ställa upp och hjälpa med flytten ... så är ju lite beroende av den med
JAg försöker ju bli av med honom. Om allt går som det ska han flytta till Gbg. Håller tummarnaVad jag menar är att jag personligen hade ignorerat fanskapet resten av mitt liv. Inte en chans att han skulle få umgås mer med mig, eller få minsta lilla glimt av mig på fb och liknande. För det har han varken förtjänat eller är värd.
Åh va roligt! Vad?Har hittat ett jobb att söka
Präktighetsvarning. Kollar på lyxfällan och känner mig duktig.
Och känner dig... antik?Tittar på Antikrundan.