Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej du har rätt så sett, men å andra sidan var det den enda som kunde ställa upp och hjälpa med flytten ... så är ju lite beroende av den med@Sonic76
Den personen har väl aldrig varit värd att kallas vän, om jag ska vara helt ärlig!
Vv: såg att det för mig var helt fel instruktör på Bj ikväll så jag avbokade. ..det satt långt inne men den människan klarar jag inte av och jag vet inte vilket program hon kör heller så det känns inte riktigt värt det
Och så vet jag inte hur jag ska göra på lördag heller, jäkla krångel!
Då vore det ju schysst om personen ställde upp som lovat och åtminstone hör av sig om det blir ändrade planer!Nej du har rätt så sett, men å andra sidan var det den enda som kunde ställa upp och hjälpa med flytten ... så är ju lite beroende av den med
Kvällen I-landsproblem är om hundarna ska få foder med lax eller lamm
Det gick skit på provet i dag *mutter*
Det var ett svårt prov, vi tyckte det allihop Känslan är 50/50. Jag borde bli godkänd i alla fall, hoppas jag...Gillar inte hundar kött bättre än fisk?
Är känslan att det gick dåligt eller vet du? Oavsett har du varit så duktig hittills så döm dig inte för hårt!
Men känner mig som en urvriden disktrasa.Dags att ta tag i dagen kanske?