Öh?Dåså.
VV:
ÄNTLIGEN fått kallelse för MRT av ryggen! (sisådär 29 år senare...fast remissen skickades för typ ett halvår sedan...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Öh?Dåså.
VV:
ÄNTLIGEN fått kallelse för MRT av ryggen! (sisådär 29 år senare...fast remissen skickades för typ ett halvår sedan...)
Vad?
Dåså upplever jag inte som så trevligt.
Whaat? Jag fattar inte. Men det hör hur som helst inte hit.Dåså upplever jag inte som så trevligt.
I en så lång tråd kan man ju missa saker.
Du svarade mig också. Kom inte och säg att jag är otrevlig......Whaat? Jag fattar inte. Men det hör hur som helst inte hit.
Jag svarade Sonic.
Exakt VART har jag skrivit något om att du är otrevlig?? Spelar ingen roll förresten, jag vill inte diskutera med dig något mer!Du svarade mig också. Kom inte och säg att jag är otrevlig......
Jösses. Kasta inte sten i glashus.Exakt VART har jag skrivit något om att du är otrevlig?? Spelar ingen roll förresten, jag vill inte diskutera med dig något mer!
Men alltså. Vad snackar du om?Jösses. Kasta inte sten i glashus.
Oj låter jobbigt. Varför denna känsla? KramÄr så rastlös. Vill typ flytta, byta jobb, skaffa hund, skaffa katt, skaffa häst SAMTIDIGT. Måste ha ett nytt fokus...
Åh uff den mannen gillar inte jag.Jag har legat i sängen till halv fem, sen tog jag en promenad och nu ser jag dr Phil. Känner mig lite lat.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om honom, programmen har blivit annorlunda på senare år liksom, mer "skandaler" men han jagar väl tittare som alla andra program.Åh uff den mannen gillar inte jag.
Jag blir sån tidsvis. Förmodligen för att jag behöver mycket "stimulans". Därför jag arbetade 150% i 7 år - min hjärna går alltid på högvarv och det måste hända någonting hela tidenOj låter jobbigt. Varför denna känsla? Kram
Ok.Jag blir sån tidsvis. Förmodligen för att jag behöver mycket "stimulans". Därför jag arbetade 150% i 7 år - min hjärna går alltid på högvarv och det måste hända någonting hela tiden
Kraaaaam! Jag är också extremt känslig.Puh. Nu känner jag mig lugnare... @MarieJ - jag förstår ju att jag lät onödigt grinig mot dig, det var inte meningen men jag är verkligen ur balans sedan jag fick ett hemskt, hemskt besked idag...
Nu har jag fått hjälp att balansera upp det och inser ju att det var fruktansvärt onödigt av mig att ta i så. Förlåt!
Förbannat bra "vänner" man har som bara helt plötsligt skiter i att svara mitt i flytten.