Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att du hittar en bra och snygg.@MarieJ min är bara sen hösten 2012 men den är dels sliten och sladdrig och dels för stor
Så roligt!Har beställt ny baddräkt och fler träningskläder hoppas de kommer i början på nästa vecka
Vill se dom!@MarieJ klart du kommer!
Vv jag som avskyr klängiga katter sitter helt plötsligt som ägare till två plåster. Hur gick det här till?
Vill se dom!
Vv måste köpa ny baddräkt, det håller ju inte att ha tuttar på rymmen på vattengympan
Så sööt!@MarieJ klart du kommer!
Vv jag som avskyr klängiga katter sitter helt plötsligt som ägare till två plåster. Hur gick det här till?
Samma här men jag är rätt nöjd med det.Mina tuttar är så små , det ska mycket till innan de rymmer.
Samma här men jag är rätt nöjd med det.
Jag är missnöjd med det mesta på min kropp. Men brösten och näsan får G. Har aldrig varit besvärad av små bröst utom när det ska köpas bh.Jag skulle inte klaga om de var aningen större (inte pojkvännen heller ) men samtidigt gillar ingen av oss konstgjorda tuttar så de får duga som de är. Jag lägger mig inte under kniven för något dylikt.
Har de blivit sjuka?Fick nästan 4.000:- retroaktivt av f-kassan!
Vad hindrar dig?Jag vill fortfarande ha en lagom stor whisky efter den här dagen...
Nä. Det är ju mina pengar, bara att jag inte orkat/kunnat skicka in alla papper vareeeenda månad (kontoutrag på gymavgiften) och så busskorten då...Har de blivit sjuka?