Ska anmäla intresse på en lägenhet inne i stan. Ska bli intressant och se och kostade bara 3600 i hyra. (Hål tummarna att jag väljs ut)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna!Ska anmäla intresse på en lägenhet inne i stan. Ska bli intressant och se och kostade bara 3600 i hyra. (Hål tummarna att jag väljs ut)
Vad duktig du är!Jag fick A på gårdagens biologiprov Så galet nöjd
Träffade en bra läkare på vc som utan krångel gav mig en akutröntgen av handen jag skadade förra veckan som inte blivit bra trots tejpning och vila . Jag var klar med röntgen och resultat bara 15 minuter efter ankomst till sjukhuset.
Ingen fraktur, men muskel/mjukdelsskada så fortsatt vila och tejpning/lindning tills smärtan försvunnit
Byt med mig jag har ett rum med kokvrå, inga avstånd här inte.Det är långt till köket
Jag har en etta med kök. Alltså inte speciellt långt till köket. Men jag vill ha cola nu!Byt med mig jag har ett rum med kokvrå, inga avstånd här inte.
Haha då är du inte tillräckligt sugen.Jag har en etta med kök. Alltså inte speciellt långt till köket. Men jag vill ha cola nu!
Blir väl det när godiset tar slutHaha då är du inte tillräckligt sugen.
Usch så du pratar! Själv dricker jag smoothie från naturdiet.Blir väl det när godiset tar slut
Jag har haft min sen -94. Den börjar bli genomskinlig.Vv måste köpa ny baddräkt, det håller ju inte att ha tuttar på rymmen på vattengympan
Sedan utseendet på Buke gjordes om trycker jag hela tiden på "Sadlar" istället för "Senior" när jag ska välja forum...