Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick A på gårdagens biologiprov :banana: Så galet nöjd :D

Träffade en bra läkare på vc :eek: som utan krångel gav mig en akutröntgen av handen jag skadade förra veckan som inte blivit bra trots tejpning och vila :up:. Jag var klar med röntgen och resultat bara 15 minuter efter ankomst till sjukhuset. :bow:
Ingen fraktur, men muskel/mjukdelsskada så fortsatt vila och tejpning/lindning tills smärtan försvunnit :up:

Igår skickade jag vänförfrågan till en som jag tror är min kusin (nytt efternamn). Idag när jag kollade hennes profil stod det "lägg till vän". Hon måste ha nekat min vänförfrågan då? :( För annars brukar det stå "vänförfrågan skickad".
Skrev även ett kort meddelande igår och frågade om hon är "xx yy" och det har hon inte svarat på. Iofs hamnade det väl i hennes övrigt-korg och är hon ny på facebook så vet hon kanske inte om den mappen...

Sedan utseendet på Buke gjordes om trycker jag hela tiden på "Sadlar" istället för "Senior" när jag ska välja forum...

Jag fick A på gårdagens biologiprov :banana: Så galet nöjd :D

Träffade en bra läkare på vc :eek: som utan krångel gav mig en akutröntgen av handen jag skadade förra veckan som inte blivit bra trots tejpning och vila :up:. Jag var klar med röntgen och resultat bara 15 minuter efter ankomst till sjukhuset. :bow:
Ingen fraktur, men muskel/mjukdelsskada så fortsatt vila och tejpning/lindning tills smärtan försvunnit :up:
Vad duktig du är!

Testa Bp 93 med annan instruktör idag, får se hur det går.
Och så vet jag sjutton inte hur jag ska göra på lördag :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 413
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 766
· Visningar
54 783
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2