Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår illa. Vet inte om det är pga stress eller ngn form av blodsockerfall eller om jag har en infektion i kroppen eller om kroppen på ngt konstigt sätt sliter med foten.

@Sonic76
Den personen har väl aldrig varit värd att kallas vän, om jag ska vara helt ärlig!

Vv: såg att det för mig var helt fel instruktör på Bj ikväll så jag avbokade. ..det satt långt inne men den människan klarar jag inte av och jag vet inte vilket program hon kör heller så det känns inte riktigt värt det :(
Och så vet jag inte hur jag ska göra på lördag heller, jäkla krångel! :mad: :(

Jag är missnöjd med det mesta på min kropp. Men brösten och näsan får G. ;) Har aldrig varit besvärad av små bröst utom när det ska köpas bh.

Jag har opererat näsan, sparade ihop till operationen och det är väl bland det bästa jag gjort. Varit så missnöjd hela livet...:cry:
Så tur att det finns möjligheter idag .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 413
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 770
· Visningar
54 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka