hm, har just insett på allvar problemet med att hämta häst utan bil... inte för att vår trasiga bil har dragkrok, men det underlättar att få byta bil med någon en dag... istället för att någon ska vara utan bil en hel dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bitter!
För att jag sitter och inte får röra mig värst många meter på minst två veckor.Varför?
Ja, det var fantastiskt!Man gör dumma saker och vissa saker kan förstöra andras liv men man kan ju inte göra mer än vad han gjorde och jag blir alldeles rörd. Jäkligt modigt!
Jag har ju ganska mycket elände som händer runt mig med.Frågan är om det är jag som hanterar livet fel, om livet hanterar mig fel, om allas liv är så här eller om mitt liv helt enkelt bara är lite jävligare än "normalt" ?
Ibland känns det som om jag är någons marionettdocka som kastats hit och dit för att se hur mycket den klarar innan den går sönder.
Jag vill inte ha fler "utmaningar" nu. Lugn och ro, stabilitet och trygghet. Det är vad jag vill ha, inget annat. Jag vill vara "tråkig".
För att jag sitter och inte får röra mig värst många meter på minst två veckor.
För att jag känner mig värdelös.
För att jag är orolig för framtiden.
För att jag är negativt lagd.
...och nu var det som vanligt igenOj, man försvinner in i duschen och kommer ut till ett helt nytt Buke
Tack och lov!!...och nu var det som vanligt igen
hm, har just insett på allvar problemet med att hämta häst utan bil... inte för att vår trasiga bil har dragkrok, men det underlättar att få byta bil med någon en dag... istället för att någon ska vara utan bil en hel dag.
Kloka ord och precis så är det ju, det är inte jag som gjort något fel (Tack för påminnelsen) utan det är bi-saker som stör, men det ska ju inte få styra livet.Grejen är att du inte ska identifiera dig med fel utanför dig. Som csn, läckande vattenledning eller mögel. Det är inte du. Du är den som blir tvungen att deala med skiten, men kom ihåg att den läckande vattenledningen inte är ditt liv lixom, den är en bi-del av livet lixom.
Men jag vet, man blir fan hysterisk när man aldrig får vara ifred! Alla grejer som pockar på uppmärksamhet (läs i negativ anda) gör en tokig.
Vill man ha lugn och ro, ska man bo i stan i lägenhet hyrd av trygg och pålitlig hyresvärd, man ska inte ha några djur, helst inga direkta kontakter med andra människor eller en bil. Eller på något sätt interagera med andra själar. Då borde man få lugn och ro och stabilitet i livet.
Frågan är ju om det är värt det?
Why? KramJag har fått en svacka idag. Inte alls bra!
Why? Kram
Åh jag önskar bara att jag fick jobba i morgon.Det är söndag! Snart dags för jobb!