Jag skulle inte överleva!Nu är det 8 dagar sen jag tvättade håret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle inte överleva!Nu är det 8 dagar sen jag tvättade håret.
Nu tror jag att du förstorar upp saker. Klart att du fixar det!Nää...sämst. Eller uppenbarligen är det så nu att om man inte fixar snurrarna i Bj så blir allt fel...då kommer ingenting att fungera...och snurrarna är verkligen det ENDA jag känner att det KOMMER inte att fungera, det är för osäkert för mig (och min omgivning)...
Stödet jag HADE (och var otroligt jättetacksam över...) är borta...och det är DET som gör ondast, det gör så fruktansvärt ont
@MarieJ - kanske typ träningsvärk? Om du använder inläggen bara korta stunder i början?
Eller det kanske inte funkar det heller förvisso?
Ta det så lugnt du kan. Kram!
Vv: mår för bra idag, inte alls ont så som jag hoppats på, min enda chans att se risig ut är att inte duscha. ..och jag skulle verkligen BEHÖVA duscha...suck!
Berätta!Jag trodde inte att man kunde bli glad för att någon blir arg på en, men det går tydligen
@Shetlandskusk - hoppas allt går bra! Kram!
Prata med media.Hata västtrafik!!!!!!!!!!! busschauffören körde helt sonika förbi min hållplats då han skulle på lunch och hem till sin älskade fru..
Nästa buss går om två timmar och jag måste ju hinna städa klart lägenheten med innan bussarna går hem. Jävla skit...
Och västtrafiks skrattretande standardsvar:ta en taxi, vi ersätter upp till 300 kr. Jomentjena. 1500 kr i framkörningsavgift plus resa.. 300 spänna va????
Jag har LOVAT att inte gå ut om det går dåligt (typ kaosartat) på Bj men igår var det ett sådant pass där jag verkligen blev så knäckt att jag ville inget annat (egentligen för småsaker då det i det stora hela gick ganska bra) så jag kom på det ultimata sättet att faktiskt hålla löftet att inte gå UT. Jag går helt enkelt inte IN!Berätta!