Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nää...sämst. Eller uppenbarligen är det så nu att om man inte fixar snurrarna i Bj så blir allt fel...då kommer ingenting att fungera...och snurrarna är verkligen det ENDA jag känner att det KOMMER inte att fungera, det är för osäkert för mig (och min omgivning)...
Stödet jag HADE (och var otroligt jättetacksam över...) är borta...och det är DET som gör ondast, det gör så fruktansvärt ont :cry:
Nu tror jag att du förstorar upp saker. Klart att du fixar det!

Nä alltså snurrar fungerar inte rent fysiskt för mig och jag har hittills inte hittat/fått hjälp med alternativ men DEEEEEEEEEEEET tror jag ordnar upp sig ändå fram över, det har liksom ljusnat lite...alternativet att sluta med passen fanns visst inte så på onsdag kör jag tydligen igen...:D

Får man känna sig lite skadeglad? :angel: En dum och mallig f.d. klasskompis från högstadiet som då tyckte sig vara fotomodellämne ser nu ut som typ 50 fast hon är under 40. *snokat runt på facebook och instagram* :angel:

@MarieJ - kanske typ träningsvärk? Om du använder inläggen bara korta stunder i början?
Eller det kanske inte funkar det heller förvisso? :(
Ta det så lugnt du kan. Kram!

Vv: mår för bra idag, inte alls ont så som jag hoppats på, min enda chans att se risig ut är att inte duscha. ..och jag skulle verkligen BEHÖVA duscha...suck!

@MarieJ - kanske typ träningsvärk? Om du använder inläggen bara korta stunder i början?
Eller det kanske inte funkar det heller förvisso? :(
Ta det så lugnt du kan. Kram!

Vv: mår för bra idag, inte alls ont så som jag hoppats på, min enda chans att se risig ut är att inte duscha. ..och jag skulle verkligen BEHÖVA duscha...suck!

Jag har dom ju bara i skorna men i går var jag hos VC och på jobbet och gick lite så jag hoppas ändå att det är det. Är öm liksom.

Fast är det en bra människa förstår den väl att det kan gå upp och ner. Det finns många som skulle kunna jobba dom bästa dagarna men när dom inte är många och man dessutom inte vet när dom är så är det ju omöjligt. Håller tummarna stenhårt.

Hata västtrafik!!!!!!!!!!! busschauffören körde helt sonika förbi min hållplats då han skulle på lunch och hem till sin älskade fru..
Nästa buss går om två timmar och jag måste ju hinna städa klart lägenheten med innan bussarna går hem. Jävla skit...
Och västtrafiks skrattretande standardsvar:ta en taxi, vi ersätter upp till 300 kr. Jomentjena. 1500 kr i framkörningsavgift plus resa.. 300 spänna va????

Hata västtrafik!!!!!!!!!!! busschauffören körde helt sonika förbi min hållplats då han skulle på lunch och hem till sin älskade fru..
Nästa buss går om två timmar och jag måste ju hinna städa klart lägenheten med innan bussarna går hem. Jävla skit...
Och västtrafiks skrattretande standardsvar:ta en taxi, vi ersätter upp till 300 kr. Jomentjena. 1500 kr i framkörningsavgift plus resa.. 300 spänna va????
Prata med media. :angel:

Jag har dammsugit! Wihooo!!! :banana: Hallen och badrummet tar jag i morgon. Behöver damma hyllor, soffa osv men det får jag ta pö om pö.

Jag har LOVAT att inte gå ut om det går dåligt (typ kaosartat) på Bj men igår var det ett sådant pass där jag verkligen blev så knäckt att jag ville inget annat (egentligen för småsaker då det i det stora hela gick ganska bra) så jag kom på det ultimata sättet att faktiskt hålla löftet att inte gå UT. Jag går helt enkelt inte IN! :rofl:
Det var tydligen en dålig idé och inget alternativ...:eek::rofl: Så jag får väl släppa den tanken också då...suck :p
VARFÖR ska vissa vara så förbaskat kloka...?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 054
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar