Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir galen på VC!!!

De hänvisar till mina Vårdkontakter för de har inte tid att svara i telefon men jag har väntat en vecka på tid till EKG nu!

Du slängde dammsugarpåsen hoppas jag :nailbiting:

Ja men inte direkt:cautious: satte papper i röret och slängde påsen ngr veckor senare, kanske var dumt..:crazy:

Heja! :bump: Nu är det bara tre miljarder kvar :p :rofl: Gillar inte spindlar :cautious:

Fy inte skrämmas så!:nailbiting: Det var väl en bragd av mig att lyckas få ut två av 4? Dallerspindlar:D
Den som sitter i biblioteket är faktiskt rätt effektiv, den har fångat massa småkryp som den gjort slarvsylta av och även en spindel. Så den får kanske sitta ett tag till, om den stannar där den är vill säga:eek:

HUR se såna spindlar ut?? Jag hatar spindlar :arghh:

De har långa ben och kan till en början se ut som lockespindlar, men dallerspindlar är riktiga spindlar som gör nät och fångar byten. Även andra stora spindlar kan angripas. Därför anses den vara invasiv här i Sverige. Den klarar sig bara inomhus här i Sverige. ( Så de två jag slängde ut; hej då och lycka till:laugh:)
När de utsätts för fara börjar de spinna runt så de nästan blir osynliga. :eek:
Usch gillar inte spindlar heller:arghh:

http://www.dagensjuridik.se/2014/09/intagen-far-inte-ha-massagestav-pa-hinseberg

"Kriminalvården ska först ha beslutat att ge kvinnan tillstånd att ha en dildo, så länge den var genomskinlig och saknade batteri. När kvinnan sedan fick dildon uppfyllde den dock inte dessa krav, skriver Metro.

Kvinnans ansökan avslogs då eftersom anstalten ansåg att”dildon ej går att visitera på ett tillfredställande sätt” och att den därför riskerade att ”äventyra ordningen och säkerheten på anstalten”.

Kvinnan har nu begärt att beslutet ska omprövas.

I begäran påpekar hon bland annat att hon har en eltandborste som inte är genomskinlig och som drivs av batterier och att den aldrig har inneburit några problem."

http://www.dagensjuridik.se/2014/09/intagen-far-inte-ha-massagestav-pa-hinseberg

"Kriminalvården ska först ha beslutat att ge kvinnan tillstånd att ha en dildo, så länge den var genomskinlig och saknade batteri. När kvinnan sedan fick dildon uppfyllde den dock inte dessa krav, skriver Metro.

Kvinnans ansökan avslogs då eftersom anstalten ansåg att”dildon ej går att visitera på ett tillfredställande sätt” och att den därför riskerade att ”äventyra ordningen och säkerheten på anstalten”.

Kvinnan har nu begärt att beslutet ska omprövas.

I begäran påpekar hon bland annat att hon har en eltandborste som inte är genomskinlig och som drivs av batterier och att den aldrig har inneburit några problem."
:laugh::laugh::laugh:

:up:
Här fanns bara tvättmaskin men så snart jag har råd ska en diskmaskin införskaffas! Jag avskyr verkligen att diska :yuck:
Jag har ju redan en tvätt och diskmaskin här. Tvättmaskinen köpte jag begagnad. Och diskmaskinen för arvet efter mamma.
Men nu kan jag ju sälja dem.

Jag är trött och vill sova.
Men nu ska det motioneras. Sen ska jag gå en jäkla dokumentskurs i 4 h. Undrar hur det kan ta så lång tid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
302
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka