Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du slängde dammsugarpåsen hoppas jag@EmmaW
Ja verkligen! Nu ser de ju inte så otäcka ut som tex husspindel men trevligt är det ju inte. Sen för några veckor sen hittades ju ett bo som dammsugdes upp.
Jippi jag lyckades få ut en spindel till!
HUR se såna spindlar ut?? Jag hatar spindlarJippi jag lyckades få ut en spindel till!
Du slängde dammsugarpåsen hoppas jag
Heja! Nu är det bara tre miljarder kvar Gillar inte spindlar
HUR se såna spindlar ut?? Jag hatar spindlar
rädd för att jag behöver skämmas snart.. Pappa är på tv...
(klarade mig ganska bra ändå...)
http://www.dagensjuridik.se/2014/09/intagen-far-inte-ha-massagestav-pa-hinseberg
"Kriminalvården ska först ha beslutat att ge kvinnan tillstånd att ha en dildo, så länge den var genomskinlig och saknade batteri. När kvinnan sedan fick dildon uppfyllde den dock inte dessa krav, skriver Metro.
Kvinnans ansökan avslogs då eftersom anstalten ansåg att”dildon ej går att visitera på ett tillfredställande sätt” och att den därför riskerade att ”äventyra ordningen och säkerheten på anstalten”.
Kvinnan har nu begärt att beslutet ska omprövas.
I begäran påpekar hon bland annat att hon har en eltandborste som inte är genomskinlig och som drivs av batterier och att den aldrig har inneburit några problem."
Jag är så glad.. diskmaskin och tvättmaskin finns i huset, det underlättar verkligen. Snart blir det flytt!!!
Jag har ju redan en tvätt och diskmaskin här. Tvättmaskinen köpte jag begagnad. Och diskmaskinen för arvet efter mamma.
Här fanns bara tvättmaskin men så snart jag har råd ska en diskmaskin införskaffas! Jag avskyr verkligen att diska
Synd vi bor så långt ifrån varandra annat kunde jag ha köpt din diskmaskinJag har ju redan en tvätt och diskmaskin här. Tvättmaskinen köpte jag begagnad. Och diskmaskinen för arvet efter mamma.
Men nu kan jag ju sälja dem.