Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väg dig bara på den som visar minst
Nu skiljer det bara ett kilo mellan de.
Det är VÄLDIGT konstigt!
Dina vågar verkar vara väldigt temperamentsfulla Är någon (eller båda) en fuxmärr?!
Nej då tyckte de va lite roligt för jag visste att han skulle få en chock när han vaknadeLåt dig inte utnyttjas.
Låt dig inte utnyttjas.
Pållens insektsallergi har blivit värre knotten är som galna I dag blir det massa smörj och regntäcke för att lindra. Nästa säsong ska ordentligt exemtäcke införskaffas eftersom flugtäcket inte räcker till längre. Hur vanligt är det att en halvblodskorsning får eksem vid 12 års ålder?!?
Skönt att säsongen snart är över och att jag ska ha dom hemma nästa.
Min har som nässelutslag, främst mellan frambenen och vid flanken på höger sida. Det blir som en liten sårskorpa i mitten på dom och det kliar massor nu har det spridit sig trots flugtäcket som hjälpt hyfsat i sommar.Det kan nog bryta ut när som. Min har ju med allergi. (Är 19 år) Kliat sig enormt denna sommar är först nu det börjar lugna ner sig. Fördelen med höst och vinter.
Han får klåda trots eksemtäcke tyvärr. Men det skyddar ju iaf.
Usch va plågsamt!Idag blir det te. Massor av te. Jag fryser, så det passar ju bra. Och så lagar jag köttfärssås och spaghetti till sambon och hans ena barn. Det kurrar i magen
Usch va plågsamt!
Sitter och räknar på försäkringar
sen blir det att granska el och telefon avtalen ....men först ska jag besöka foderleverantören för ersättningen för det dåliga fodret