Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inatt blir den sista natten som jag ska jobba på länge, kanske på resten av det här året. Får helt enkelt passa på att njuta ordentligt av den :p

@Pigalle
Kom på i dag att allt började när switch slutade säljas. Hon kan mycket väl ha haft allergi tidigare bara att jag har varit supernoga switchen så länge den fanns. Ska bli kallare här på söndag och framöver. Hoppas dom jävlarna dör snart :devil:
Annars ska jag be att få det på recept för så här kan vi inte ha det. Regntäcket fungerade bättre men det finns ju ingen hals på så nu är hon bubblig där med :cautious:

@EmmaW

Ja switch var rätt effektivt:)
Hoppas flygfäna försvinner nu. Dock härjar ju den eländiga lusflugan nu på hösten. Våra blir helstirriga om de har en sån på sig som kryper runt:cautious:

@Pigalle
På tal om lusflugan :angel: I dag var jag och hämtade några balar halm i bilen och fick en fripassagerare med dom .... förstå min panik när jag sitter och kör och upptäcker att en lusfluga kryper på dörrlisten bredvid mig :eek: Panik var bara förnamnet speciellt eftersom jag inte kunde stanna bilen just då :rofl:

Lipoptena_cervi_1.jpg

@linda8 Mysig bild! NOT :wtf: *RYSER*

Blir så trött på face, ser bara inlägg från gilla sidor och knappt inget annat längre och så alla dessa j*vla annonser hela tiden :yuck:
Tur buke finns :love:

Varit trött idag men var skönt med en skrittur i vackert och stilla väder:) Så skulle det vara året om. Precis lagom varmt och inga flygfäna ute.
Bara slappa på soffan nu.

Duschat, gått promenad, ridit och slagits med disken :up:

Jag blir inte klok på hästens allergi...av en händelse är nya regntäcket klarblått och i kväll syntes tydligt hur hon ligger på natten i ligghallen....och på i princip samma ställen är bubblorna i huden :cautious: Känns plötsligt mer som kontaktallergi oavsett vad vetten tror, hen var iofs inte helt hundra på insektsallergi även om det blev "diagnosen" :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
302
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka