Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååå jag vill inte gå till jobbet i dag Är så satans trött och och sliten ! Att jobba 6 dagar i veckan konstant känns, lönen blir nog trevlig dock
Nej jag vet, men jag har ju valt det själv på sätt och vis eftersom jag går på timmar. Men jag borde verkligen lära mig att säga nejDet är inte mänskligt!
Skiljer tre kg mellan nya och gamla vågen
Nu blev jag hungrig igen, har sluppit det.
12dgr kvar.
Jag har ju redan en tvätt och diskmaskin här. Tvättmaskinen köpte jag begagnad. Och diskmaskinen för arvet efter mamma.
Men nu kan jag ju sälja dem.
HELVETE VAD JAG ÄR ARG!
Helt på allvar, det ryker ur öronen på mig. Jobbrelaterat med sekretess MEN FAAN ALLTSÅ!
Jag vill bita någon
Det står hyresvärden för i så fall och pengarna behövs just nuJag hade behållit dem i din situation. Med tanke på att det ska finnas pengar att köpa nytt om det går sönder. Och man vet aldrig när nåt slutar fungera.
Är du säker på det?Det står hyresvärden för i så fall och pengarna behövs just nu
Klart HV står för en ny eller för reparation om den fanns där när du flyttade inDet står hyresvärden för i så fall och pengarna behövs just nu
Nja inte om det är förra hyresgästen som lämnat kvar den.Klart HV står för en ny eller för reparation om den fanns där när du flyttade in
Hos mig står hv för tvättmaskinen, den finns även nämnd i hyreskontraktet vilket känns bra. Diskmaskin får jag stå för själv om jag vill ha en.