Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaninerna är i chock. De har tillbringat förmiddagen i dotra klass
Nu är de hemma och funderar på livet.
Jag ska dricka kaffe och fundera på hur j a g ska hinna med föräldramötet ikväll

:cautious:Vilken jäkla skitdag :down:
Det enda positiva är att jag jobbar ihop med K i dag.
Hur ska jag visa att jag är intresserad utan att göra bort mig på jobbet :confused::nailbiting:

Jag till vännen @Ankpower:

Jag: Kan du vara tyst om en sak?
Vän: Javisst, jag är inte någon som går runt om snackar.
Jag: Jag är gravid :|
Vän: OJ!! Hur går tankarna?
Jag: SKÄMT åsido

..sedan skrev jag faktiskt vad det gällde ;)
:D:angel:

Efter att ha svurit över att det ryker in från rörspisen så har jag äntligen hittat problemet :idea: Skönt att slippa att hela hemmet luktar rök bara för att man vill ha lite värme :angel:
Klurar på om det är ekonomiskt försvarbart att sätta på luftvärmepumpen en timme på kvällen eller om det är dyrare än det smakar :cautious:
I morgon är jag ledig :banana::D

Mår inte alls bra. Både 1177 och vc tyckte att jag skulle åka in akut tidigare idag. ..men jag vill tro att det bara är spänningsvärk och så länge jag inte börjar spy så stannar jag hemma.
Förra veckan låg jag på akuten i 7 timmar och kunde inte ens få ett vettigt svar av läkaren vad det var då för något :(
Och det har jag bannemig fått nog av! :(

@EmmaW

Ja verkligen!:nailbiting: Nu ser de ju inte så otäcka ut som tex husspindel men trevligt är det ju inte. Sen för några veckor sen hittades ju ett bo:wtf: som dammsugdes upp.:nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
302
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka