Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill också jogga!

Men mina knän håller inte, inte pga vikten utan de är defekta från start.

Sen är det inte så jätteskoj med svallvågorna som blir nu heller. Men när jag kommer hem från open ska jag börja promenera igen. Först med Russelln och sen bakom treåringen som är på inridning.

Jag sitter inte på henne innan vågen visar 70 och börjar träna för instruktör vid 65, är planen.

Inte för att hon inte kan bära mer utan för att ha ett mål med milt tvång.

Trist med knäna. Men promenader är härligt det också.

Fy, har ätit så mycket den här veckan! Nu blir det ordentligt nedtrappning igen! Skulle inte förvåna mig om gått upp ett par kilo:arghh:

Det är ju ofta mycket vätska om man missköter sig under "begränsad" tid.
Ja, sen överdriver jag väl lite också... I mina ögon är en klunk läsk typ as-onyttigt!
Det känns väl bara som så mycket mat eftersom jag inte har haft tid att knappt äta något alls under 6 veckor i Sverige.

Kul dag i stallet. Hästarna fick vila så gick ner med mat bara. De höll på och körde med traktorer och grävskopor utanför ena sidan av hagen där även en lite å flyter. Helt plötsligt har den ena grävmaskinen kanat ner och nästan lagt sig på sidan i ån. Sen skulle de försöka få upp den vilket var en show i sig. Såg farligt ut med en människa i och en maskin med en riktigt tung skopa. Sen slår ju skopan självklart av stängseltråden:cautious:
De fick till sist upp den med hjälp av draghjälp från traktorer.
Syrran och jag gick en runda bakom hagen och då möter vi på en kossa som rymt från hagen. Föser in den men när vi går ser vi den enkelt gå över staketet igen:grin:

vv ett besök hos dietisten och 1 km simning har jag hunnit med, snart dags att sova så man orkar jobba inatt. Äter lite kvarg med funlight först dock jag var så himla hungrig :(

Ok, nu tycker jag fan synd om mig själv... har ett jävla munsår på g! :rage: :rage: :rage: Jag ska egentligen inte använda antiviraler men den här gången orkar jag inte göra som man ska :arghh: :arghh: så jag åkte upp till apoteket och köpte Zovirax och sedan har jag blandat till en ganska stark citronmelissolja (eterisk olja i jojobaolja) så nu får vi se vem som vinner! :devil: :devil:

Jag har överlevt arbetsdagen med start 06.00 fr.o.m. Hell med bara 1,2 timmars övertid och utan raster... "Klappar om mig själv"

Brasan är tänd, ölen är öppnad...:love:
Har byggt en nätdörr så jag kan ha öppet utan smitande katter :up: tvättat, handlat och nu ska jag hänga tvätt och städa lite. Katterna busar galet :p transformers på tv i bakgrunden och jag myser.....det här är underbart :love:

vv inatt satt jag och kollegan och gäsptävling, hoppas på att vara piggare inatt. Och vara ståndaktig och inte möla ner massa onyttigheter som råkar finnas i kylskåpet.

Arbetskollegan/ samordnaren har skickat en vänförfrågan på fb :cautious:
Jag har ingen bra erfarenhet av sånt här att ha arbetskamrater på face även om jag inte har nåt emot hen personligen...
Acceptera eller inte :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
302
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj