Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
vv jobbet ringde kl 14 och undrade om jag kunde tänka mig att hoppa in och jobba dag. Tackade ja och insåg att jag nu har 3 extrapass som jag tackat ja till (imorgon dag samt 2 extra nattpass). Vi får väl hoppas att det märks i lönekuvertet nästa månad helt enkelt.

Sitter hos i massören i grannstaden och blivit brutalt knådad :love:
Tyvärr gick bilen gått sönder på vägen hit :banghead: så nu väntar jag på att pappa ska komma och kanske lyckas trolla liv i min lilla bil :nailbiting: :cautious:

vv då har jag gått på yoga för första gången, det var skönt (och kroppen gjorde inte ont i benet som jag var rädd för) men fy så jobbigt det var! Får vi se om jag får träningsvärk eller inte :p

Leds på att sova själv i det här huset då "någon" håller mig vaken med att dundra och ha sig. Och ja, det är en villa och jag är helt själv. Jag är svintrött och behöver sova.

Har varit ute och joggat 6.8 km i den härliga höstluften.

Jag vill också jogga!

Men mina knän håller inte, inte pga vikten utan de är defekta från start.

Sen är det inte så jätteskoj med svallvågorna som blir nu heller. Men när jag kommer hem från open ska jag börja promenera igen. Först med Russelln och sen bakom treåringen som är på inridning.

Jag sitter inte på henne innan vågen visar 70 och börjar träna för instruktör vid 65, är planen.

Inte för att hon inte kan bära mer utan för att ha ett mål med milt tvång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
302
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025