Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns som om det är söndag idag.
Varför ska du inte ta antiviraler?Ok, nu tycker jag fan synd om mig själv... har ett jävla munsår på g! Jag ska egentligen inte använda antiviraler men den här gången orkar jag inte göra som man ska så jag åkte upp till apoteket och köpte Zovirax och sedan har jag blandat till en ganska stark citronmelissolja (eterisk olja i jojobaolja) så nu får vi se vem som vinner!
Varför ska du inte ta antiviraler?
Hur är det med munsårsplåstren? Är det samma sak med dom?Pga mina mediciner som dunkar mitt immunförsvar (Humira och Imurel). Tydligen är det så att om jag blir riktigt sjuk någon gång så finns det risk att de inte fungerar om jag använt dem nu och då.
Jag kommer inte att göra det igen för munsår, jag har hittat lite fler grejor man kan använda. Problemet är bara att det tar lite tid att få hit dem (från England) så jag orkade bara inte den här gången. Tydligen någon ljusgrej bla. Värt att prova, den var inte dyr.
Hur är det med munsårsplåstren? Är det samma sak med dom?
Ok, jag brukar använda compeeds och det tycker jag fungerar bra men jag vet inte vad det är i domNej, så länge det inte är någon antiviral (typ aciklovir) i dem är det ok. De jag ville ha tag på (Herpatch) har tydligen haft problem så de var tvungna att dra tillbaka en sändning så det är därför de inte finns att få tag på. De innehåller zink för att göra läkningen snabbare och jag tyckte det lät intressant att prova.
Är det ngn som vet vad damen hette som var med i Nyhetsmorgon strax före elva? Hon som hade jobbat för statsministern?
Ok, jag brukar använda compeeds och det tycker jag fungerar bra men jag vet inte vad det är i dom
Hittade!Någon som vet var jag kan få reda på det?