Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast är det kanske 15-25 minus och hunden inte är van vid det och dessutom korthårig och lite äldre så nej då räcker inte ben och täcken. Det är som att be om lunginflammation m.m.Sätt på den täcke och bulla upp med ben att tugga på så går det bra.
Tack så mycket!!Fast är det kanske 15-25 minus och hunden inte är van vid det och dessutom korthårig och lite äldre så nej då räcker inte ben och täcken. Det är som att be om lunginflammation m.m.
Om det krisar och jag kan @Sonic76 och vi löser transporten så kan jag hjälpa dig med hunden om du vill.
Fast är det kanske 15-25 minus och hunden inte är van vid det och dessutom korthårig och lite äldre så nej då räcker inte ben och täcken. Det är som att be om lunginflammation m.m.
Om det krisar och jag kan @Sonic76 och vi löser transporten så kan jag hjälpa dig med hunden om du vill.
Frusen! Vill ha en bastu!
Jag åt middag nyss.När man har en rubbad dygnsrytm så hänger inte magen med.
Så nu kurrar den igen.
När det gäller bastu har verkligen finnarna koll på läget jag tror de bygger en bastu innan de bygger sitt hus