Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sätt på den täcke och bulla upp med ben att tugga på så går det bra.
Fast är det kanske 15-25 minus och hunden inte är van vid det och dessutom korthårig och lite äldre så nej då räcker inte ben och täcken. Det är som att be om lunginflammation m.m.

Om det krisar och jag kan @Sonic76 och vi löser transporten så kan jag hjälpa dig med hunden om du vill.

Fast är det kanske 15-25 minus och hunden inte är van vid det och dessutom korthårig och lite äldre så nej då räcker inte ben och täcken. Det är som att be om lunginflammation m.m.

Om det krisar och jag kan @Sonic76 och vi löser transporten så kan jag hjälpa dig med hunden om du vill.
Tack så mycket!!
Ska ha det i åtanke :)

Jag skulle behöva lägga telefonen på laddning och gå ut med hunden, men hunden ligger på mina fötter så jag kommer ingenstans och han behöver då uppenbarligen inte gå ut :p

Ja men det vet man ju inte nu. Det kan lika gärna vara 5-10 plusgrader.

Ingenting jag skulle oroa mig för NU. Och då är jag ändå en planerare av stora mått.

Jag hoppas ju på plusgrader :D så elpatronen i kåken inte behöver jobba så mycket haha :)
Idag har varit en förbannat seg dag. Mitt möte med fk blev inställt pga krångel med deras system. Så nu gör vi ett nytt försök på torsdag.
Jag ska försöka fixa lite mat.. har köttbullar i gräddsås och potatismos, inte världens nyttigaste men..
Jag handlar inte så mycket nu innan flytten, ska storhandla sen.

@astronaut jag vet precis hur det är, min släkt tycker jag borde skriva en bok med alla mina konstiga drömmar. Min farfar skulle få vara med också för han drömmer också helmysko.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
302
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka