Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu snart iväg till Skövde o ha uppkörning. Ska försöka att inte köra ihjäl för många :P
Åh lycka till!Nu snart iväg till Skövde o ha uppkörning. Ska försöka att inte köra ihjäl för många :P
Lycka till!Nu snart iväg till Skövde o ha uppkörning. Ska försöka att inte köra ihjäl för många :P
Sambon har också lärt mig att äta pannkakor med ost och skinka! I början höll jag på av avlida! Men det är ju faktiskt jättegott!OST? På Pannkakor?
Jag klarade uppkörningen ska skriva om teorin imorgon också.. om jag klarar det så har jag alltså.. körkort åh vad jag kommer sakna lärare som bil
Grattis!Jag klarade uppkörningen ska skriva om teorin imorgon också.. om jag klarar det så har jag alltså.. körkort åh vad jag kommer sakna lärare som bil
ja du vet vart du ska imorrn då om du klarar kortetJag klarade uppkörningen ska skriva om teorin imorgon också.. om jag klarar det så har jag alltså.. körkort åh vad jag kommer sakna lärare som bil
Ska inte sätta foten på jobbet förrän 26 oktober
Grattis! Känns det bra inför teorin?Jag klarade uppkörningen ska skriva om teorin imorgon också.. om jag klarar det så har jag alltså.. körkort åh vad jag kommer sakna lärare som bil
Grattis! Känns det bra inför teorin?
Känns aldrig bra inför teorin, av alla tester de jag gör hemma går det ju bra MEN jag vill ju veta ungefär vad jag mer måste läsa på så jag kommer klara
ja du vet vart du ska imorrn då om du klarar kortet