Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch, Aftonbladet har en artikelserie om Estonia :( Att höra konversationerna mellan färjorna som kom till undsättning är fruktansvärt. Först hör man på deras ton att de inte riktigt förstår vad som hänt och sedan när de inser det... hjärtskärande.

Usch verkligen hemskt med Estonia.

Halsen är inte sämre så jag hoppas att det stannar vid lite hosta och lite sår i halsen. Tog en dunderkur med citron, vitlök och ingefära i går.

Sex timmar till helg.

Någon som tittar eller ha tittat på House of cards?

Usch, Aftonbladet har en artikelserie om Estonia :( Att höra konversationerna mellan färjorna som kom till undsättning är fruktansvärt. Först hör man på deras ton att de inte riktigt förstår vad som hänt och sedan när de inser det... hjärtskärande.

Jag läste den igår med tårarna sprutande!

Vi hade en tjej i skolan som förlorade en förälder, minns inte om det var mamman eller pappan.

Shettisar är hästvärldens underbara små hobbitar, litet format med stora hjärtan
och jag kunde inte sova inatt pg jag har fått en fix ide på en ny skulptur

Jag läste den igår med tårarna sprutande!

Vi hade en tjej i skolan som förlorade en förälder, minns inte om det var mamman eller pappan.

Jag hade en gång en klasskompis som överlevde Estonia. Hennes egen teori är att hon överlevde eftersom hon hade skor på fötterna så hon kunde klättra på väggarna för att ta sig upp och ut.

Tvätten hänger vågrätt i blåsten :Dbilen är städad (läs sanerad) ihop med tre nyfikna katter, resultatet är därefter oxå och snart ska jag iväg och slänga skräp och tvätta bilen utvändigt, men först mer tvätt och städa hemma:bump:

Igår klarade jag uppkörningen. Riskettan + tvåan är också godkända.. och TEORIN!! :D Jag har körkort!
10665407_625615630888536_21532168_n_zpsfaf4d67d.jpg

Igår klarade jag uppkörningen. Riskettan + tvåan är också godkända.. och TEORIN!! :D Jag har körkort!
10665407_625615630888536_21532168_n_zpsfaf4d67d.jpg
Massa grattis härifrån :D

JAg blir toooookig.. Allt var löst med flytten, men nu kom mäklaren på att han måste fråga försäkringsbolaget om det var ok att jag fick nycklarna idag. På en fre em kom han på det... orkar inte..
Så nu får jag flytta och städa lägenheten samtidigt och min kropp värker som fan. Finns inte en tablett i världen som kommer hjälpa sen
Jag har ju bara en som kör och bär med... :(

JAg blir toooookig.. Allt var löst med flytten, men nu kom mäklaren på att han måste fråga försäkringsbolaget om det var ok att jag fick nycklarna idag. På en fre em kom han på det... orkar inte..
Så nu får jag flytta och städa lägenheten samtidigt och min kropp värker som fan. Finns inte en tablett i världen som kommer hjälpa sen
Jag har ju bara en som kör och bär med... :(

Men jag blir less! Tänker han med avsaknaden av sin högra testikel eller?

Men jag blir less! Tänker han med avsaknaden av sin högra testikel eller?
Först skulle jag flytta in som i går så bråttom var det och nu bara dras det ut på tiden.. Jag kan inte få veden levererad och jag kan inte fixa nånting.. Lever i totalt kaos för jag har ingenstans att ställa grejor heller :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
302
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2