Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, Aftonbladet har en artikelserie om Estonia Att höra konversationerna mellan färjorna som kom till undsättning är fruktansvärt. Först hör man på deras ton att de inte riktigt förstår vad som hänt och sedan när de inser det... hjärtskärande.
Jag läste den igår med tårarna sprutande!
Vi hade en tjej i skolan som förlorade en förälder, minns inte om det var mamman eller pappan.
Grattis som fan! En selfie från bilden nu!Igår klarade jag uppkörningen. Riskettan + tvåan är också godkända.. och TEORIN!! Jag har körkort!
Grattis som fan! En selfie från bilden nu!
Selfie från bilden? :P
Massa grattis härifrånIgår klarade jag uppkörningen. Riskettan + tvåan är också godkända.. och TEORIN!! Jag har körkort!
Jäkla stavningsgrej. Bilen
JAg blir toooookig.. Allt var löst med flytten, men nu kom mäklaren på att han måste fråga försäkringsbolaget om det var ok att jag fick nycklarna idag. På en fre em kom han på det... orkar inte..
Så nu får jag flytta och städa lägenheten samtidigt och min kropp värker som fan. Finns inte en tablett i världen som kommer hjälpa sen
Jag har ju bara en som kör och bär med...
Först skulle jag flytta in som i går så bråttom var det och nu bara dras det ut på tiden.. Jag kan inte få veden levererad och jag kan inte fixa nånting.. Lever i totalt kaos för jag har ingenstans att ställa grejor hellerMen jag blir less! Tänker han med avsaknaden av sin högra testikel eller?