Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
då har man umgåtts med syster plus sällskap när de var på lan. Nu ska jag vänta på bussen som ska ta mig in till Göteborg för att sen ta bussen hem till Halmstad :) kommer vara helt slut när jag väl är hemma men skabli skönt att få sova i sin egen säng :)

Hästens nässelutslag håller ÄNTLIGEN på att försvinna :banana: Efter en hel sommar av helvete fram och tillbaka så säger jag vara j**la bakterier i backen :devil: Och tack till han som uppfann min nya vän stalosan f :bow:
( man ska ibland inte lyssna för mycket på veterinären om magkänslan säger annorlunda :banghead: )

Jaghatarsöndagar!! :mad:
Skulle gått till gymmet och varit med på releasen av Sh´bam, men jag ooooooooooorkade inte :(
...imorgon ska jag vara hos tandläkarpsykologen kl 7 (han är knäpp...) så jag hoppas jag kan somna i relativt god tid i natt! :(

Jag vill jobba på kontor.

Jag vill att jorden ska bestå av färre idioter som har som mål att jävlas och vara elaka.

Jag vill att förkylningen drar.

God kväll på er.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
302
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023