Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
vv lagt alldeles för mycket pengar på böcker (och 2 par skor) idag, men jag köpte iaf inget onyttigt i affären trots att jag bara ätit frukost idag.

Tackade nej på erbjudandet.
Så nu sitter jag här med ångest deluxe. Dessutom kör min far nåt jäkla maktspel igen för att få sin vilja igenom och jag blir bara ledsen och känner mig ensam. :(

om man tvättar håret men tvättnötter så ska man vara jävelusiskt noga med att inte få vattnet i ögonen, det svider, ger röda och svullna ögon i 3-4 dagar och gör att ögonen producerar gröngul gegga.
kanske mer värt än värdelöst att veta?

När min mobil stavar som den själv vill, när man skriver in fårticka (svampsort), och den skickar iväg får fi..a :angel:

Jättegott det lät med "panerad får fi..a" .....NOT

@EmmaW Kramar!

@Sonic76 fy vad tråkigt :( Jag hoppas det ska reda ut sig i slutändan och att du ska hitta någonstans att bo!

VV har överätit mat då jag "missade" att äta lunch, men är så jävla sugen på "onyttigheter" så jag vet inte vart jag ska ta vägen :(

Livet är ...ehm...ganska spännande ibland....
Jag fick ett nytt erbjudande förut efter jag tackade nej till det andra och det nya går inte att tacka nej till så jag kommer tacka ja :p
Universum belönar när man gör rätt val tydligen :idea:
Så nu ska jag fokusera på alla härliga underbara människor som finns i mitt liv i stället för att låta min far förstöra för mig genom sin brist att kunna hantera relationer.

Flugit fram i vild galopp i kväll på finaste hästen :love:

Jag fick ett nytt erbjudande förut efter jag tackade nej till det andra och det nya går inte att tacka nej till så jag kommer tacka ja :p
Så nu ska jag fokusera på alla härliga underbara människor som finns i mitt liv i stället för att låta min far förstöra för mig genom sin brist att kunna hantera relationer.

Det är det som är så fantastiskt med livet ibland!:love:

Kan du inte prata med nuvarande hv och förklara läget och se om du kan bo kvar i värsta fall?
Annars borde det rimligtvis vara så att det räcker med att visa kvitto på hyran för att få nycklarna till huset. Du har ju skrivit kontrakt på det så då ska det ju inte vara några problem. Hoppas det löser sig för dig!

Men wow, grattis!!!

Kan du inte prata med nuvarande hv och förklara läget och se om du kan bo kvar i värsta fall?
Annars borde det rimligtvis vara så att det räcker med att visa kvitto på hyran för att få nycklarna till huset. Du har ju skrivit kontrakt på det så då ska det ju inte vara några problem. Hoppas det löser sig för dig!
JAg kan inte bo kvar, kan inte visa kontraktet då jag inte har nån att visa det för, hv äger huset visade det sig, men han har inte skrivit över huset på sig.
Har fixat ett nytt kanonbra boende, men måste få ihop 4200 kr tills på fredag och det är nog fåfängt att tro att husägaren betalar tillbaka :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
302
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka