Förkyld och less.
Hoppas du blir bättre snart
Ledig idag, skönt. Gått på dammsugarspindel jakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förkyld och less.
Hoppas du blir bättre snart
Ledig idag, skönt. Gått på dammsugarspindel jakt
Förstår det!Vill inte skriva ut det här än eftersom jag inte har bestämt mig....
Är blåst på en hyra och blir hemlös på onsdag.
Precis vad jag behövde.
Nej mäklaren har gått under jorden och det har framkommit en massa annat. Så imorrn blir det delgivning av min advokat mot denna mäklaren. Ingen som tror att det dyker upp nycklar imorrnHur går det, har det löst sig för di g?
Nej mäklaren har gått under jorden och det har framkommit en massa annat. Så imorrn blir det delgivning av min advokat mot denna mäklaren. Ingen som tror att det dyker upp nycklar imorrn
NejFy vad trist!
Har du någon annanstans att bo?
Det är det som är så fantastiskt med livet ibland!Livet är ...ehm...ganska spännande ibland....
Jag fick ett nytt erbjudande förut efter jag tackade nej till det andra och det nya går inte att tacka nej till så jag kommer tacka ja
Universum belönar när man gör rätt val tydligen
Så nu ska jag fokusera på alla härliga underbara människor som finns i mitt liv i stället för att låta min far förstöra för mig genom sin brist att kunna hantera relationer.
Flugit fram i vild galopp i kväll på finaste hästen
Kan du inte prata med nuvarande hv och förklara läget och se om du kan bo kvar i värsta fall?Nej
Inte än
Livet är ...ehm...ganska spännande ibland....
Jag fick ett nytt erbjudande förut efter jag tackade nej till det andra och det nya går inte att tacka nej till så jag kommer tacka ja
Universum belönar när man gör rätt val tydligen
Så nu ska jag fokusera på alla härliga underbara människor som finns i mitt liv i stället för att låta min far förstöra för mig genom sin brist att kunna hantera relationer.
Flugit fram i vild galopp i kväll på finaste hästen
JAg kan inte bo kvar, kan inte visa kontraktet då jag inte har nån att visa det för, hv äger huset visade det sig, men han har inte skrivit över huset på sig.Kan du inte prata med nuvarande hv och förklara läget och se om du kan bo kvar i värsta fall?
Annars borde det rimligtvis vara så att det räcker med att visa kvitto på hyran för att få nycklarna till huset. Du har ju skrivit kontrakt på det så då ska det ju inte vara några problem. Hoppas det löser sig för dig!